وضعیت نامناسب گرمخانه‌ها/شهرداری به خودش جایزه می‌دهد!

عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری در حالی به خودش جایزه می‌دهد و رتبه اول در بخش توسعه زیرساخت و حمل و نقل عمومی را کسب کرده که در حوزه حمل و نقل و گرمخانه‌ها دچار مشکل است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در یکصد و هشتاد و سومین جلسه این شورا گفت: شهردار تهران در خصوص اهدای جایزه خشت طلایی و نوآوری شهری اقدام درست انجام نداده چرا که داوری و اهدای جایزه به نهاد فرادست با تکالیف قانونی در تعارض تلقی می‌شود و خلاف قانون است.

وی گفت:‌هنوز دو ماه از اعلام برندگان جایزه خشت طلایی نگذشته است و شهرداری تهران در واقع به خودش جایزه داده و جایزه رتبه اول در بخش توسعه زیرساخت‌ها و حمل و نقل عمومی به سامانه بی‌دود رسید.

این عضو شورای شهر گفت: امروز تهران وضعیتی سورئال دارد چرا که آسمان شهر نقره‌ای شده و بویی با منشاء‌ نامشخص مردم را آزار می‌دهد ولی خبر جایزه خشت طلایی هنوز در صفحه خبرگزار‌ی‌ها و موتورهای جستجو باقی مانده است.

فخاری همچنین به وضعیت گرمخانه‌ها و کیفیت نگهداری و خدمات پیمانکاران گرمخانه‌ و مددسراها به شهرداری هشدار داد و گفت:‌اقدام لازم جهت رفع این مشکلات باید توسط شهرداری انجام گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1046056

وب گردی

وب گردی