درخشش واحد بروجرد با کسب 2 رتبه برتر در جشنواره فرهیختگان

دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد موفق به کسب دو رتبه برتر از هفتمین جشنواره فرهیختگان شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در سال 1398 موفق به کسب دو رتبه برتر از هفتمین جشنواره فرهیختگان شد. داریوش جاوید رئیس واحد بروجرد در این باره گفت: طرح برتر برون دانشگاهی در حوزه گیاهان دارویی و آزمایشگاه برتردو رتبه کسب شده توسط این واحد دانشگاهی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد ضمن تبریک هفته پژوهش به استادان، دانش‌پژوهان و محققان افزود: در راستای توسعه جایگاه علم وفناوری و شکوفایی اقتصاد دانش بنیان و با تلاش مستمر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، برای اولین بار در سال 1397مجله Rangeland Science این واحد موفق به کسب عنوان برترین مجله نمایه شده در پایگاه بین المللی با درجه علمی پژوهشی وزارتین از ششمین جشنواره فرهیختگان شد.

جاوید گفت: پیرو این موفقیت و با عنایت به تأکید مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب بر موضوع پژوهش و تحقیق با تلاش بیشتر و هدفمند و به لطف خداوند متعال، در سال 1398 نیز واحد بروجرد با سرمایه گذاری بر روی این مهم موفق به کسب دو رتبه برتر دیگر از هفتمین جشنواره فرهیختگان شامل طرح برتر برون دانشگاهی در حوزه گیاهان دارویی و کسب مقام آزمایشگاه برترشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1046071

وب گردی

وب گردی