تشکیل پرونده قضایی  برای فوت ۴ بیمار در بیمارستان امام خمینی اهواز

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اهواز گفت: در پی فوت ۴ بیمار در بیمارستان امام خمینی اهواز پرونده قضایی تشکیل و موضوع در دست بررسی است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حسینی پویا دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اهواز گفت: در پی بارندگی‌های شدید و قطعی و نوسانات برق در برخی از نقاط شهر اهواز از جمله بیمارستان امام خمینی (ره) و دیر عمل کردن ژنراتور بیمارستان و از کارافتادن دستگاه اکسیژن در بخش مراقبت‌های ویژه داخلی، متاسفانه ۴ بیمار میانسال علی‌رغم تلاش‌های تیم پرستاری در این بیمارستان فوت کردند که در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده است.


وی افزود: پس از وصول گزارش بلافاصله با حضور معاون دادستان و بازپرس ویژه و مدیرکل پزشکی قانونی استان خوزستان از بخش‌های مراقبت‌های ویژه و سیستم تجهیزات بیمارستان بازدید بعمل آمد.


دادستان مرکز استان اهواز گفت: در ادامه این بازدید جلسه فوری با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی، رئیس بیمارستان و بخش مراقبت‌های ویژه، معاونت درمان و چند پزشک متخصص تشکیل و موضوع مورد بررسی قرار گرفت.

حسینی پویا گفت: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده و موضوع در دست بررسی است و چنانچه قصوری متوجه مسئولان بیمارستان باشد برخورد قانونی انجام خواهد شد.


این مقام قضایی در استان خوزستان گفت: در پی اخبار منتشر شده مبنی بر فوت ۶ نفر در بیمارستان امام خمینی (ره) اهواز، علت فوت ۲ بیمار دیگر غیر از آن 4 بیمار میانسال که در بخش‌های دیگر این بیمارستان بستری بوده‌اند، در دست بررسی است و بررسی‌های اولیه حکایت از آن دارد که علت فوت این دو بیمار ارتباطی با قطع برق نداشته است.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1046095

وب گردی

وب گردی