بهترین برنامه ها و بازی های 10 سال گذشته اعلام شد

App Annie  لیست بهترین برنامه ها و بازی های دهه 2010 را منتشر کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، طی 10 سال گذشته، تلفن های هوشمند جایگاه بسیار مهمی در زندگی بشر کسب کرده اند. در نتیجه برنامه ها و بازی های موبایل بسیاری به وجود آمدند. در حالی که برخی از این برنامه ها بسیار محبوب شدند، برخی از آنها ناپدیدند. App Annie لیست بهترین برنامه ها و بازی های دهه 2010 را منتشر کرد. این لیست بهترین برنامه و بازی های 10 سال گذشته را گردهم آورده است.

بهترین برنامه های 10 سال گذشته

App Annie لیست برنامه های با بیشترین دانلود را به اشتراک گذاشت. همانطور که انتظار می رفت در صدر این لیست فیس بوک قرار دارد. بلافاصله بعد از Facebook Messenger و WhatsApp قرار گرفته اند. اینستاگرام در رده چهارم جای گرفته است.

Netflix یکی از برنامه هایی بود که دهه 2010 خود را بالا کشید

طی 10 سالی که در حال اتمام است ، لیست برترین برنامه های مبتنی بر دریافت اشتراک از کاربران نیز اعلام شده است. نتفلیکس صدرنشین این لیست است ، در حالی که تیندر دوم و پاندورا موسیقی سوم شدند. Spotify و YouTube دو برنامه کاربردی بودند که انتظارات را برآورده نکردند. Spotify در رتبه هفتم این لیست قرار گرفت و یوتیوب بعد از آن در رده هشتم قرار داشت.

بهترین بازی های 10 سال گذشته

در صدر لیست بازی های رایگان محبوب ، Surfers Subway Survey قرار گرفت. بازی بعدی Candy Crush بود. Temple Run نیز خود را در رده سوم برترین ها جای داد.

Clash of Clans مقام اول را در لیست بیشترین دانلود در بازیهای درون پرداخت بدست آورد. Monster Strike مقام دوم و Candy Crush مقام سوم را به دست آورد.

در 10 سالی که ما در حال اتمام آن هستیم ، اقتصاد موبایل بسیار پیشرفت کرده است. با نگاهی به سال گذشته ، نرخ دانلود برنامه ها نسبت به سال گذشته 5 درصد افزایش یافته است. پیش بینی می شود که این افزایش همچنان ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1046105

وب گردی

وب گردی