بارش برف و باران در برخی از جاده ها/ رانندگان از زنجیر چرخ استفاده کنند

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اشاره کرد و گفت: بارش برف و باران در جاده‌های 6 استان ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی گفت: بر اساس آخرین گزارش دریافتی تا این لحظه بارش برف در محور توسکستان-شاهرود در استان گلستان ادامه دارد.

رحمانی گفت: با توجه به ادامه بارش برف در محور کوهرنگ-مسجد سلیمان در استان چهار محال و بختیاری، رانندگان باید از زنجیر چرخ استفاده کنند و تجهیزات ایمنی همراه داشته باشند.

وی به بارش باران در جاده ها اشاره کرد و گفت: اکثر محورهای استان های گلستان، مازندران، خراسان شمالی و خراسان رضوی بارانی است.

سرهنگ رحمانی گفت: همچنین بارش باران محورهای بیرجند-قاین و نهبندان-بیرجند در استان خراسان جنوبی و محور زاهدان-بم در استان سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

وی ادامه داد: در اکثر محورهای استان های قزوین، زنجان، بوشهر، خوزستان و محور مشهد-سرخس در استان خراسان رضوی و محورهای بجنورد-اسفراین و بجنورد-آشخانه در استان خراسان شمالی، گردنه اسد آباد در استان همدان و محور بروجرد-اراک در استان لرستان مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

ترافیک

سرهنگ رحمانی به ترافیک جاده ها اشاره کرد و گفت: ترافیک در آزادراه قزوین-کرج محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه کرج-تهران محدوده پل فردیس تا پل کلاک نیمه‌سنگین است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

دریافت اخبار و اطلاعات پلیس راهور تهران بزرگ

شهروندان تهرانی برای دریافت اخبار و اطلاعات مورد نیاز در حوزه شهر تهران درخصوص موارد مربوط به محدوده‌های طرح ترافیک و طرح آلودگی هوا با شماره 7-66429000 راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

.

کد خبر: 1046140

وب گردی

وب گردی