امضای تفاهم نامه ۷۰۰ میلیونی واحد قزوین و سازمان ورزش شهرداری تهران

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین با اعلام خبر انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین این واحد دانشگاهی و شهرداری تهران گفت: این تفاهم‌نامه با مبلع 700 میلیون تومان در جهت رفع نیازهای مختلف شهرداری تهران منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، در حاشیه برگزاری بیستمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و نوآوری، تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین و سازمان ورزش شهرداری تهران امضا شد.

مرتضی موسی خانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین در گفت‌و‌گو با ایسکانیوز درباره جزئیات این تفاهم‌نامه گفت: این تفاهم نامه همکاری برای تامین نیاز شهرداری تهران در حوزه‌های مختلف مورد نیاز این سازمان امضا شد؛ علاوه بر این، قرارداد دیگری برای خرید ۱۲ دستگاه بالابر از واحد قزوین، برای افرادی که ناراحتی زانو یا پا دارند به امضا رسید.

وی افزود: این بالابر برای انتقال این افراد به داخل استخر و انجام فرآیند آب درمانی طراحی شده است که موجب بهسازی محیط‌های ورزشی می شود.

موسی‌خانی گفت: مشابه خارجی این دستگاه بسیار گران و واردات آن ممنوع است؛ اما نمونه‌ای که واحد قزوین طراحی کرده، حدود یک ششم تا یک چهارم قیمت تمام شده است که به ازای هر دستگاه، ۵۷ میلیون تومان می‌شود. در مجموع میزان قیمت این قرارداد، ۷۰۰ میلیون تومان بوده است و تا ۲ ماه آینده استخرهای زیر مجموعه شهرداری تهران به این دستگاه ها تجهیز خواهند شد.

رئیس واحد قزوین اظهارکرد: این تفاهم نامه باهدف جلوگیری از خروج ارز از کشور و حمایت از نخبگان و پژوهشگران واحد قزوینمنعقد شده است.

وی تصریح کرد: براساس این تفاهم نامه همچنین طرح‌های دیگری مانند اپلیکیشن «سحرخیز» در اختیار سازمان ورزشی شهرداری تهران قرار خواهد گرفت‌ که توسط پژوهشگران واحد قزوین برای ورزش های همگانی طراحی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1046192

وب گردی

وب گردی