نشست هم اندیشی بررسی نقش اساتید در گام دوم انقلاب برگزار شد

نشست هم اندیشی بررسی نقش اساتید در گام دوم انقلاب اسلامی باحضور مدیرعامل موسسه تبیان در واحد بیرجند برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این هم اندیشی که اساتید دانشگاه های مرکز استان خراسان جنوبی حضور داشتند سید حسن هاشمی دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی ضمن خیر مقدم به کمیل خجسته مدیرعامل موسسه تبیان برخی از ظرفیت های فراوان آموزش عالی خراسان جنوبی و دانشگاه آزاد اسلامی را برشمرد و گفت: رابطه قوی و تعامل پویا و فعال دانشگاه ها و حوزه های خراسان جنوبی ثمرات و برکات بسیار ارزشمند و قابل تحسینی داشته است.

در ادامه این نشست بصیرتی کمیل خجسته به بیان رسالت دانشگاه ها تمدن ساز درگام دوم انقلاب و نقش اساتید در تحقق اهداف متعالی بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت. دکتر کمیل خجسته در ادامه به بروز برخی مشکلات اقتصادی و معیشتی برای مردم اشاره کرد و گفت باید با همت وغیرت انقلابی از ساختارلخت وخسته ی متکی برنفت فاصله بگیریم.
وی با اشاره به نظر ریچارد نفیو معمار تحریم های آمریکا در دوره اوباما و سایر اقدامات آمریکا بر علیه کشورمان گفت: می خواهند با فشار وتحریم استقامت مردم را بشکنند تا آنگاه مذاکره شکل بگیرد.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی و در جنگ روانی و پروژه ایکه دشمن در راستای عصبی سازی مردم دنبال می کند گفت: استادان بسیجی با بصیرت افزایی در جامعه و آگاهی بخشی و تبیین اهداف خصمانه دشمنان نقش و رسالت بسیار مهمی دارند.

این کارشناس برجسته علوم سیاسی افزود: تلاش گام دوم انقلاب در حقیقت این است که راه باز است و حرکت برقرار است.

وی با تاکید بر این که باید درمقابل تحریم ها ایستادگی کرد گفت: اختلاف مسئولان در امور ملی امر پسندیده ای نیست چراکه به دشمنان فرصت رخنه می دهد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1046206

وب گردی

وب گردی