شب شعر «یلدا» برگزار می‌شود

شب شعر «انار و تو» با حضور جمعی از شاعران و ترانه‌سرایان کشور با اجرای رضا رفیع به مناسبت شب یلدا جمعه ۲۹ آذر ساعت ۱۷:۳۰ در خانه شعر و ادبیات برگزار می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، رویداد «انار و تو» با حضور مسعود فروتن، سوگل مشایخی، عمران میری، فریبا وکیلی و… در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد (خانه شعر و ادبیات) و همزمان با آئین سنتی یلدا برگزار می‌شود.

این برنامه از ساعت ۱۷:۳۰ آغاز می‌شود و رضا رفیع به عنوان مجری، مسعود فروتن به عنوان قصه‌گو، سوگل مشایخی حافظ خوانی، آوا فیاضی شاهنامه‌خوانی و عمران میری و فریبا وکیلی برای شعر خوانی حاضر خواهند شد تا یک جمع شاعرانه یلدایی را برای حاضران فراهم کنند.

خانه شعر و ادبیات واقع در باغ هنر تهران به نشانی میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خروجی کتابخانه ملی ایران است و حضور برای عموم آزاد خواهد بود.

همچنین آسمان نمای گنبد مینا نیز همزمان با شب یلدا سانس‌های ویژه‌ای را برای آخر هفته خود در نظر دارد. اکران‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۴ در چند سانس به همراه توضیح علمی و نجومی شب یلدا و انقلاب زمستانی اطلاعاتی را در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد و شنبه سی آذرماه کودکان کار به منظور آشنایی با علم نجوم مهمان آسمان نمای گنبد مینا خواهند بود.

پلانتاریوم یا آسمان نمای گنبد مینا مرکز علم اراضی عباس آباد در بوستان منظومه شمسی و در مجاورت پل طبیعت واقع شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1046237

وب گردی

وب گردی