تهران- ایسکانیوز: در کمیسیون تخصصی شورای راهبردی زنان فرهیخته دانشگاه آزاداسلامی که با حضور اعضا برگزار شد، درباره طرح های پژوهشی علمی کلان مانند «بررسی مسائل و مشکلات زنان دانشگاه آزاداسلامی»، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


در این جلسه پیرامون چند طرح علمی پژوهشی کلان مانند «بررسی مسائل و مشکلات زنان دانشگاه آزاداسلامی» بحث و تبادل نظر صورت گرفت و قرار شد پروپوزال های مربوط به این طرح که در دست بررسی است در آینده ای نزدیک و در چند فاز عملیاتی شود.


براساس این گزارش، از دیگر طرح های پژوهشی که در این جلسه مطرح شد می توان به طرح «بررسی رشته مطالعات زنان در نظام دانشگاهی ایران» اشاره کرد که مقرر شد این پروژه به سفارش شورای راهبردی زنان فرهیخته توسط گروه مطالعات زنان واحد علوم و تحقیقات اجرایی شود.


همچنین همایش «مشاوره با رویکرد دین و معنویت جهت ارتقای سلامت روان و خوب زیستی روانشناختی» که در تاریخ 23 و 24 آذرماه با همکاری انجمن مشاوره ایران، دانشگاه آزاداسلامی و آیسسکو در سازمان مرکزی دانشگاه آزاداسلامی برگزار می شود و پنل تخصصی با موضوع سلامت روان زنان در گستره دین و معنویت نیز تشکیل خواهد شد.


در این جلسه مدیر کل دفتر شورای راهبردی زنان فرهیخته نیز ضمن تبریک به میرساردو به خاطر انتصاب وی به عنوان سرپرست واحد گرمسار اظهار امیدواری کرد روند مثبت فرصت سازی برای مدیران برجسته زن در دانشگاه آزاداسلامی توسعه یابد.


کد خبر: 104901

وب گردی

وب گردی