تیم کشتی دانشگاه آزاد به نائب قهرمانی جهان رضایت داد

تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاد اسلامی به نائب قهرمانی جهان رضایت داد و بعد از بازار بزرگ ایران به مقام دومی مسابقات جام باشگاه های جهان بسنده کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاداسلامی بعد از دو روز مسابقات فشرده به عنون نایب قهرمانی مسابقات جام باشگاه های جهان دست یافت.

ششمین دوره رقابت های کشتی آزاد جام باشگاه های جهان با حضور 8 تیم بازار بزرگ ایران، دانشگاه آزاد اسلامی، اترک خراسان شمالی و کشورهای چین، آذربایجان، قرقیزستان، گرجستان و هند در شهر بجنورد استان خراسان شمالی برگزار شد.

تیم کشتی دانشگاه آزاد اسلامی در این مسابقات ابتدا اترک خراسان شمالی را با نتیجه 6 بر 4 شکست داد و در دیدار دوم نیز با نتیجه 9 بر یک تیم ملی آذربایجان را از پیش رو برداشت. دانشگاه آزادی ها در دیدار نیمه نهایی قرقیزستان را نیز از پیش رو برداشتند تا به دیدار فینال راه یابند.

عضر جمعه و در دیدار نهایی، تیم دانشگاه آزاد در دیدار با بازار بزرگ ایران نتیجه را به حریف واگذار کرد و به مقام دوم مسابقات دست یافت. تیم‌ اترک خراسان نیز مقام سوم این مسابقات را از آن خود کرد و تیم های چین، آذربایجان، گرجستان، قرقیزستان و هند به ترتیب چهارم تا هشتم شدند.

پایان پیام/

کد خبر: 1056260

وب گردی

وب گردی