جزئیات برگزاری چهارمین جشنواره  جایزه ملی ایثار تشریح شد

سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی جزئیات برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی ـ تحصیلی جایزه ملی ایثار را تشریح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، احمد صالحی آرا سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی ـ تحصیلی جایزه ملی ایثار گفت: ارتقاء سطح تحصیلی و آموزشی، افزایش انگیزه و ایجاد رقابت سازنده و اثربخش و شناسایی و تجلیل از چهره های موفق و برتر شاهد و ایثارگر از اهداف این جشنواره است.

صالحی آرا، همسر شهید، آزاده، همسر و فرزند، جانبازان 25 درصد به بالا، همسر و فرزندان، دانشجویان شاهد و ایثارگر جبهه مقاومت (مدافعین حرم) را مشمولان چهارمین جشنواره آموزشی ـ تحصیلی جایزه ملی ایثار دانست.

صالحی آرا همچنین در خصوص نحوه انتخاب برترین‌ها، اظهار کرد: در مرحله نخست سوابق علمی، پژوهشی و فرهنگی واجدان شرایط توسط واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه براساس شاخص‌های تعیین شده در هر یک از دوره های آموزشی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای و دکتری تخصصی جمع آوری می‌شود.

سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: در مرحله دوم واحدهای مرکز استان‌ها، به تشکیل کمیته علمی و داوری متشکل از معاونان آموزشی، دانشجویی و فرهنگی، پژوهش و فناوری و مدیر ستاد شاهد و ایثارگر در سطح استان اقدام می‌کنند و در این سطح نفرات اول تا سوم هر یک از دوره های آموزشی که بالاترین امتیاز را در بین واحدهای استان کسب کرده‌اند، انتخاب و به مرکز امور شاهد و ایثارگران سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی ارسال می‌کنند.

وی ادامه داد: در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی کمیته عالی علمی و داوری متشکل از نمایندگان حوزه آموزشی و تحصیلات تکمیلی، فرهنگی و دانشجویی، پژوهشی و فناوری، مرکز امور شاهد و ایثارگران و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران تشکیل و نسبت به انتخاب دانشجویان برتر علمی در هر یک از دوره های آموزشی با توجه به سهمیه ای که از طرف بنیاد شهید و امور ایثارگران به دانشگاه اعلام شده، اقدام و در نهایت تعداد 18 نفر از برگزیدگان به مرحله نهایی جشنواره در اسفندماه راه پیدا می کنند.

صالحی آرا با تأکید بر تجلیل از برترین ها خاطرنشان کرد: در مرحله استانی واحدهای مراکز استان ها مجاز هستند نسبت به تهیه لوح تقدیر و کارت هدیه برای نفرات برگزیده هر یک از دوره های آموزشی شامل دکتری تخصصی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای، کاردانی و کارشناسی اقدام و طی مراسمی از برگزیدگان تجلیل کنند.

سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی افزود: سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران و با حضور منتخبان برتر و نمونه شاهد و ایثارگر وزارت خانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش و طلاب حوزه های علمیه، نسبت به برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی تحصیلی (جایزه ملی ایثار) مراسمی برای تجلیل از برترین ها در 6 اسفندماه سال جاری برگزار می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056272

وب گردی

وب گردی