دستمان در فینالِ مسابقات خالی بود

سرمربی تیم کشتی آزاد دانشگاه آزاداسلامی ضمن ابراز رضایت از نائب قهرمانی این تیم درمسابقات باشگاه های جهان از کم بودن تعداد نفرات این تیم در این دوره از مسابقات خبر داد.

هادی حبیبی سرمربی تیم کشتی دانشگاه آزاداسلامی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، در خصوص مسابقات جام باشگاه های جهان گفت: نایب قهرمانی ارزشمندی را کسب کردیم و از این بابت خوشحالیم. شاید اگر تعداد کشتی گیران ما بیشتر بود و در هر وزن دو یا سه کشتی گیر داشتیم، در بازی فینال با بازار بزرگ ایران نتیجه بهتری می‌گرفتیم فرق ما با این تیم در این بود که ما در هر وزن تنها یک کشتی گیر داشتیم که در 2 روز چهار کشتی فشرده گرفتند و هر بار نیز وزن کشی و کم کردن وزن را تجربه کردند اما حریف در شرایطی به این مسابقات وارد شد که در هر وزن دو یا سه کشتی گیر داشت. به عنوان مثال تعدادی از کشتی گیران این تیم تنها در بازی آخر مقابل ما بازی کردند در حالیکه ورزشکار ما خسته و کم نفس بود. به هر حال با همین وضع هم نائب قهرمان شدیم و از این موضوع راضی هستیم.

سرمربی تیم کشتی آزاد در ادامه افزود: به نسبت مسابقات لیگ، تیم ما در این دوره عملکرد بهتری داشت. نفرات جدیدی که به تیم اضافه کردیم خوش درخشیدند و این ترکیب برای حضور در مسابقات لیگ بعد ترکیب قدرتمند تری است. نکته دیگر اینکه هر کشتی گیری که می خواست در این مسابقات شرکت کند باید لایسنس این دوره را خریداری می کرد. در یکی از وزن ها کشتی گیران مد نظر ما هیچ کدام پاسپورت نداشتند و نتوانستیم از آنها استفاده کنیم و از یک کشتی گیر جوان استفاده کردیم. چند مورد مصدومیت هم بود. در مجموع عملکرد خوبی داشتیم.

وی در ادامه با تحلیل این دوره از مسابقات گفت: غیبت آمریکا در این مسابقات احتمالا به خاطر مسائل سیاسی بوده اما غیبت ترکیه و روسیه احتمالا به خاطر تغییرات در فدراسیون و ارسال دیرهنگام دعوتنامه بوده است. آمریکا همیشه با یک تیم باشگاهی بسیار قوی شرکت می کرد، روسیه معمولا با یک تیم متوسط باشگاهی می آمد و ترکیه معمولا با یک تیم جوان و بسیار آینده دار شرکت می کرد. غیبت این سه تیم باعث تاسف بود. تیم های حاضر در مسابقات هم کیفیت خوبی داشتند. 3 باشگاه ایرانی که در بهترین وضع خود قرار داشتند. قرقیزها در چهار وزن چند کشتی گیر خوب داشتند که سال قبل قهرمان آسیا شدند. آذربایجان هم چند کشتی گیر خوب با سابقه قهرمانی داشت. در مجموع کیفیت مسابقات مطلوب بود.

حبیبی در پایان خاطرنشان کرد: مسابقات کشتی تعطیل شده است تا زمانی که فدراسیون بخواهد برنامه سال آینده را مشخص کند. تا آن تاریخ همه تیم ها و کشتی گیرها باید تمرینات منطم داشته باشند تا از آمادگی دور نشوند. از این به بعد اولویت با برنامه های ملی است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1056279

وب گردی

وب گردی