همایش سرطان شناسی از نگاه بیوشیمی در  واحد شهرقدس برگزار شد

همایش سرطان شناسی از نگاه بیوشیمی با سخنرانی اعظم عزیزی در سالن اجتماعات دانشکده انسانی واقع دردانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، با همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس ظهر دیروز همایش سرطان شناسی از نگاه بیوشیمی با سخنرانی اعظم عزیزی در سالن اجتماعات دانشکده انسانی واقع دردانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس برگزار شد.

وی در این مراسم با تشریح انواع بیماری های سرطانی از لزوم حرکت جدی به سمت چکاب دوره ای، تحرک و ورزش مستمر، تغذیه مناسب و سوق یابی به سمت گیاه خواری خبر داد و تاکید کرد اغلب بیماری های سرطانی درعدم تحرک مناسب و استعمال دخانیات ریشه دارد.

عزیزی درادامه مباحث خود با تشریح نشانه های ابتدایی و پیشرفته برخی از بیماری های سرطانی از جمله سرطان معده و ریه بصورت تفصیلی به روش های شناخت این نشانه ها پرداخت و خاطرنشان کرد: اغلب بیماری های سرطانی برخلاف نشانه های ظاهری ممکن است نشانه های غیر ظاهری هم داشته باشند که آن نشانه ها را میتوان با چکاب دوره ای مستمر کشف نمود و مراحل درمان را آغاز کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1056346

وب گردی

وب گردی