14 تا 16 بهمن؛ مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون ارشد

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان از 14 تا 16 بهمن می‌توانند برای ثبت‌نام در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته اقدام کنند.

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به مهلت ثبت‌نام کنکور ارشد اظهار کرد: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته از شنبه 16 آذر ماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شد و با توجه به مهلت تمدید شده ساعت 24 پنجشنبه 28 آذرماه به پایان رسید.

وی ادامه داد: به‌منظور تسهیلات برای آن دسته از داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در مهلت مقرر 16 تا 28 آذر ثبت‌نام کرده‌اند، اطلاعات ثبت‌نامی از دوشنبه 14 بهمن و تا چهارشنبه 16 بهمن روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد. به همین منظور متقاضیان مذکور می‌توانند در مهلت درنظر گرفته شده پس از مطالعه دفترچه و اطلاعیه اصلاحات نسبت به کنترل و ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: به منظور مساعدت با داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ شده که از 14 تا 16 بهمن نیز بتوانند در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به آمار نهایی ثبت‌نام آزمون ارشد بیان کرد:‌ بر اساس آمار نهایی، 481 هزار و 82 نفر در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ناپیوسته و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور ثبت‌نام کرده‌اند.

توکلی افزود: آزمون کارشناسی ارشد و مرحله اول بیست و پنجمین دوره المپیاد علمی دانشجویی کشور پنجشنبه 28 و جمعه 29 فروردین برگزار می‌شود. این آزمون در 6 گروه آموزشی و برای 141 کد رشته امتحانی و پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، مجازی، پیام‌نور، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه‌ها و موسسات دولتی و دانشگاه‌ها و موسسات غیردولتی و پردیس‌های خودگردان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون ارشد اظهار کرد: کارت ورود به جلسه آزمون ورودی کارشناسی ارشد، در 25 تا 27 فروردین ماه، روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه آزمون به صورت کارنامه تنظیم و در دهه دوم خردادماه توسط سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود، داوطلبانی که در این آزمون مجاز به انتخاب رشته شده باشند، می‌توانند در نیمه دوم خردادماه نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056361

وب گردی

وب گردی