نمک بر زخم مردم نپاشید

نماینده مردم اهواز با اشاره به سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به خوزستان گفت: سفر نوبخت برای تقدیر از مدیرانی بود که 5 روز آب را در خانه‌های مردم رها کردند؛ نمک بر زخم مردم نپاشید.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، علی ساری نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (یکشنبه اول دی) پارلمان خطاب به رحمانی فضلی با اشاره به آیین‌نامه هیأت وزیران مصوب 25 آذر ماه 97 درباره شهرهای بیش از یک میلیون نفر گفت: این آیین‌نامه درباره انتصاب مدیران در کلانشهرها است، دلیل تخلف در انتصاب این مدیران چیست؟ آیا شما برای انتصاب این افراد نیز تحت فشار هستید.

نماینده مردم اهواز در مجلس خطاب به نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه تصریح کرد: عزیمت شما از تهران به اهواز برای تقدیر از مدیرانی بود که 5 روز آب را در خانه‌های مردم رها کردند؛ نمک بر زخم مردم نپاشید.

وی خطاب به نوبخت افزود: تنها 46 درصد از اعتبارات به استان خوزستان باز می‌گردد که با این اعتبار نمی‌توان مشکل چندانی از منطقه حل کرد، ملی باشید و بخشی فکر نکنید.

ساری در تذکری خطاب به وزیر نیرو گفت: برای تخصیص اعتبار از صندوق توسعه ملی برای ساماندهی آب و فاضلاب اهواز اقدامات اساسی انجام گرفت اما باید مشخص شود اعتبارات تخصیص یافته گذشته در کدام بخش از آب و فاضلاب اهواز هزینه شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056380

وب گردی

وب گردی