23 طرح پژوهشی در باشگاه پژوهشگران واحد اردبیل انجام شده است/ شبکه‌‌سازی باشگاه با حمایت از ایده‌های برتر

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل گفت: برگزاری رویدادهای استارتاپی و طرح‌های پژوهش برون دانشگاهی و داخلی، از اقدامات باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان است و تاکنون 20 طرح پژوهشی داخلی و 3 طرح برون دانشگاهی را در کارنامه خود دارد.

به گزارش ایسکانیوز، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاداسلامی واحد اردبیل، امسال در هفتمین جشنواره فرهیختگان به عنوان باشگاه برتر انتخاب و حسن حسین زاده به عنوان مدیر این باشگاه مورد تقدیر قرار گرفت. تشویق مادی و معنوی از افرادی که مقالات ISI یا علمی پژوهشی تهیه و به چاپ رسانده‌اند و همچنین تشویق و حمایت از شرکت در همایش‌های داخلی و کنفرانس‌های بین‌المللی از جمله حمایت‌هایی است که این باشگاه از اعضای خود دارد. همچنین امکان استفاده از اولویت استخدام در دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان عضو هیئت علمی و یا کارمندی نیز توسط مدیران این باشگاه پیگیری می‌شود.

اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره فعالیت‌های این باشگاه گفت: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد اردبیل، فعالیت‌ها و برنامه‌های خوبی داشته است که مهم‌ترین این فعالیت‌ها، برگزاری رویدادهای استارتاپی و شبکه سازی با مرکز رشد واحدهای فناور است.

او ادامه داد: پیش از این باشگاه پژوهشگران از مرکز رشد جدا بود؛ اما الان به صورت شبکه‌ای با یکدیگر فعالیت دارند. بحث برگزاری رویدادهای استارتاپی و طرح‌های پژوهش برون دانشگاهی و داخلی از دیگر اقدامات این باشگاه است و تاکنون 20 طرح پژوهشی داخلی و 3 طرح برون دانشگاهی را در کارنامه خود دارد.

رسولی با بیان این که باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد اردبیل در زمینه برگزاری دوره‌های توانمندسازی دانشجویان نیز فعالیت زیادی داشته است، اظهار کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی مهارتی و مسابقات علمی و فناوری از دیگر فعالیت‌های این باشگاه بود. همچنین چاپ کتاب در دستور کار این باشگاه قرار گرفت و به 20 عنوان کتاب، پاداش پرداخت شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل در خصوص شرایط عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان واحد اردبیل گفت: دانشجویانی که نخبه بوده و معدل الف و فعالیت‌های علمی و پژوهشی برتر داشته باشند در اولویت عضویت باشگاه پژوهشگران اردبیل هستند.

او در مورد حمایت از نخبگان این باشگاه نیز توضیح داد: پرداخت پاداش برای کتاب و مقالات و همچنین در اختیار گذاشتن امکانات دانشگاه از جمله آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌ها از جمله حمایت‌هایی است که از اعضای این باشگاه صورت می‌گیرد؛ همچنین برای 30 عنوان کتاب پاداش و هزینه‌های ثبت نام در کنفرانس‌های علمی به 50 نفر از اعضای باشگاه پژوهشگران اعطا شد.

رسولی تاکید کرد: حوزه‌های فعالیت باشگاه پژوهشگران جوان، در برگزاری استارتاپ‌ها، مسابقات و طرح‌های پژوهشی و حمایت از کارهای پژوهشی و مقالات اعضا بوده است. همچنین برخی از اعضای پژوهشگران این باشگاه به عنوان استعداد درخشان شناخته شده و کتاب هایی در اشپرینگر به چاپ رساندند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056381

وب گردی

وب گردی