رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی ابقا شد

وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری در حکمی رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی را به مدت چهار سال ابقا کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، منصورغلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی حسین میرزایی را به مدت چهار سال در سمت ریاست پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی ابقا کرد.

در حکم منصور غلامی خطاب به حسین میرزایی آمده است: با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و براساس پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری به موجب این حکم در سمت رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی برای یک دوره چهار ساله ابقا می‌شوید.

در ادامه حکم ذکر شده است: نظر به اهمیت پژوهش‌های حوزه فرهنگی و اجتماعی و تأثیر آن بر سیاست‌گذاری فرهنگی و اجتماعی کشور به‌ویژه توسعه کانون‌های تفکر در این حوزه آینده‌نگری و شناخت نیازهای جدید در آموزش و گسترش روش‌های توسعه علمی و مطالعات میان‌رشته‌ای، لازم است پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی که از ظرفیت مناسبی در این زمینه برخوردار است، با بهره‌گیری از توان تخصصی و براساس اسناد بالادستی جهت زمینه‌سازی مناسب برای ارتقای فعالیت‌های پژوهشی، فناورانه و نوآورانه در این حوزه گام بردارد.

در پایان متن حکم وزیر علوم آمده است: از جنابعالی انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید و با همکاری اعضای هیئت علمی و کارکنان مأموریت‌های پژوهشکده را در سطح ملی تبیین کنید و آنها را به نحو احسن به انجام رسانید. امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال بکوشید و نهایت اهتمام خویش را در اعمال سیاست‌های مؤثر جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت مقررات مالی و ارتقای علمی و فرهنگی و اجتماعی آن پژوهشکده به کار ببندید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056402

وب گردی

وب گردی