تعطیلی مراکز علمی آزاد و زبان خارجی به‌علت آلودگی هوا

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: مراکز آموزشی و پرورشی (علمی آزاد و زبان خارجی ) در شهرها و مناطقی که مدارسی که به‌علت آلودگی هوا تعطیل هستند، دایر نخواهد بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی سازمان مدارس و مراکز غیردولتی، مجتبی زینی‌وند معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با اشاره به آلودگی هوا و تعطیلی مدارس در برخی شهرها بیان کرد: در شهرها و مناطقی که مدارس به‌علت آلودگی هوا تعطیل هستند، کلیه مراکز آموزشی و پرورشی غیردولتی (علمی آزاد و زبان خارجی) که دارای مجوز از آموزش و پرورش بوده نیز تعطیل هستند و این مراکز حق برگزاری کلاس را ندارند.

وی افزود: با توجه به این که در چند روز گذشته و در پی بروز پدیده وارونگی هوا و بالا رفتن میزان آلاینده‌های جوی هوای برخی استان‌های کشور به وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس رسیده؛ این امر باعث شد در برخی استان‌ها، شهرها و مناطق مدارس تعطیل شوند.

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی گفت: در جهت حفظ سلامت دانش آموزان، مراکز آموزشی و پرورشی (علمی آزاد و زبان خارجی) که دارای مجوز از آموزش و پرورش هستند نیز تابع همین مصوبات بوده و نمی‌توانند کلاسی دایر کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056439

وب گردی

وب گردی