چرخ صنعت کشاورزی روی ریل استارتاپ‌ها

فستیوال تخصصی نوآوری‌های صنعت کشاورزی به منظور تجاری‌سازی نهاده‌های کشاورزی، با حضور سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان این حوزه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، نوزدهمین فستیوال نوآوری‌های صنعت کشاورزی با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار خواهد شد، فناوران و استارت‌آپ‌ها در سه بخش مختلف امکان حضور خواهند داشت. نهاده‌های کشاورزی، ماشین آلات و دستگاه‌های مرتبط با نهاده‌های کشاورزی و کسب و کارهای نوین سه بخش عمده این رویداد نوآورانه را تشکیل می‌دهند.

این فستیوال تخصصی به منظور تجاری‌سازی نوآوری‌های حوزه نهاده‌های کشاورزی با حضور سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان این حوزه برگزار می‌شود. طرح‌های حائز شرایط، پس از طی فرآیند ارزیابی و انتخاب، در روز برگزاری فستیوال به مخاطبان رویداد ارائه شده و زمینه تعامل بین طرفین با برگزاری جلسات B2B فراهم می‌شود.

طی رایزنی انجام شده با ستاد برگزاری نمایشگاه، طرح‌های برتر می‌توانند با تخفیف 75 درصدی در پاویون استارت‌آپ‌های نمایشگاه حضور یابند.

مخترعان، فناوران و استارت‌آپ‌هایی که تمایل به حضور در این فستیوال را دارند، می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت شبکه فن بازار ملی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به آدرس http://techmart.ir/ مراجعه کنند. علاقه‌مندان به حضور در این رویداد باید حداکثر تا 10 دی ماه 98 اطلاعات تکمیل شده خود را به آدرس agicultech@techmart.ir ارسال کنند. بخش ویژه‌ای در این فستیوال به سرمایه گذاران و تولید کنندگان اختصاص یافته است.

نوزدهمین فستیوال تخصصی ارائه نوآوری در صنعت کشاورزی همزمان با هفتمین نمایشگاه تخصصی نهاده‌های کشاورزی تهران در تاریخ 19 دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056459

وب گردی

وب گردی