فعالیت‌های فرهنگی باید با مبنا و پایه‌های پژوهشی تحقق یابد

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در مراسم مشترک سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و وزارت امور خارجه، از آثار تازه انتشار یافته و لوگوی جایزه ملی پژوهش در حوزه روابط خارجی رونمایی کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور در مراسم مشترک سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و وزارت امور خارجه که به مناسبت هفته پژوهش در محل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد، از آثار تازه انتشار یافته و لوگوی جایزه ملی پژوهش در حوزه روابط خارجی رونمایی کرد.

رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با تقدیر از تلاش های ابراهیمی رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دست اندرکاران برگزاری این مراسم در سازمان و وزارت امورخارجه، گفت: در قرآن کریم به تحقیق، پژوهش، تفکر و تعقل انسان‌ها اشاره شده و باید طبق قرآن برای پژوهش اهمیت ویژه قائل شویم.

دکتر ولایتی تاکید کرد: بزرگان دینی ما در گذشته براساس تحقیق و پژوهش عمل کرده‌اند و به جایگاه‌های بالایی رسیده‌اند و اعتقاد داریم که فعالیت های فرهنگی باید با مبنای تحقیق و پژوهش تحقق یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056466

وب گردی

وب گردی