هشتمین اداره کل نظارت دانشگاه آزاد اسلامی در اصفهان افتتاح می‌شود

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی از افتتاح هشتمین اداره کل منطقه‌ای نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی منطقه چهار در اصفهان خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، عنایت اله ملکی تبار رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: هشتمین اداره کل منطقه ای نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی منطقه چهار شامل استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری افتتاح می شود.

وی افزود: این مراسم با حضور مدیران مرکز بازرسی دانشگاه و روسای دانشگاه آزاد اسلامی استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری در اصفهان در روز چهارشنبه چهارم دی ماه در سالن اجتماعات حوزه ریاست واحد اصفهان برگزار می شود.

رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه این مرکز با رویکرد علمی جدیدی به امور می پردازد، گفت: این تغییر، هم ‌راستا و همگام با تغییراتی بوده که در دانشگاه آزاد اسلامی مورد تاکید قرار گرفته است.

ملکی تبار مهمترین رویکرد این مرکز را تغییر حرکت از شاخص های کنترلی صرف به مولفه های ارزیابی و نظارت های مسئله محور بیان کرد و گفت: مبنای این حرکت به سمت پیاده سازی شاخص های ارزیابی عملکرد در سطوح سازمانی و مدیریتی است که بر محورهای نظارتی و پیشگیرانه استوار است و این کار از طریق توسعه بسترهای ارتباطی با ذی نفعان میسر می شود.

وی با بیان اینکه ضروری ترین نیاز دانشگاه آزاد اسلامی در موقعیت زمانی کنونی، تغییر نگاه به ذی نفعان دانشگاه، اعم از دانشجویان، استادان و کارمندان است، گفت: اساس این تغییر نگاه مبتنی بر بهبود کیفیت خدمات آموزشی، دانشجویی و پژوهشی است که در سطح واحد های دانشگاهی سراسر کشور با کمک مسئولان و مدیران محقق می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056487

وب گردی

وب گردی