پاساژ پروانه ایمن نیست

رئیس پلیس پایتخت گفت: پاساژ پروانه که در آن جمعه بازار برگزار می‌شود، فاقد ایمنی‌های لازم است و این موضوع را بارها به مسئولان اعلام کردیم.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی با اشاره به وضعیت پاساژ پروانه که هر هفته در آن محل جمعه بازار برگزار می‌شود گفت: پاساژ پروانه از نظر پلیس فاقد ایمنی‌های لازم است.

وی افزود: ما این موضوع را بارها به صورت رسمی اعلام کردیم اما متأسفانه هیچکدام از مسئولان اهمیتی به این موضوع نداده اند.

رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: مسئولان ذی‌ربط باید در روزهای جمعه که جمعه بازار در آنجا برگزار می‌شود توجه ویژه‌ای به شرایط آن محل داشته باشند تا خدایی نکرده برای شهروندان اتفاقی رخ ندهد.

سردار رحیمی گفت: همین جا هم مجدد اعلام می‌کنیم که پاساژ پروانه برای برگزاری بازارهایی مانند جمعه بازار دارای ایمنی کافی نیست و مسئولان باید هرچه سریع‌تر فکری به حال وضعیت این پارکینگ کنند.

وی در پایان گفت: در نهایت باید گفت که برای پاساژ پروانه هیچ پیوست امنیتی-انتظامی برای این حجم از مراجعات در یک روز خاص و یک بازه زمانی اصلاً پیش بینی نشده است.

گفتنی است، جمعه بازار پروانه محل تجمع بسیاری از هنرمندان و فروشندگانی است که از شهرهای مختلف برای فروش لوازم دست‌ساز هنری، اجناس آنتیک و بسیاری لوازم دیگر هر جمعه در پارکینگ پروانه گردهم می‌آیند، اما نبود نظارت کافی و عدم در نظر گرفتن راه‌های نظارتی بر اجناسی که فروشندگان در این پارکینگ به فروش می‌رسانند سبب شده است تا جمعه بازار پروانه تبدیل به محلی برای فروش اموال سرقتی توسط سارقین نوپا و یا حتی مالخران شود.

این بازار بزرگ جمعه‌ها در پارکینگ پاساژ پروانه واقع در خیابان جمهوری برگزار می‌شود.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1056494

وب گردی

وب گردی