جریان‌شناسی اغتشاشات اخیر در اردوی حیات طیبه واحد ارومیه

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه از برگزاری کارگاه‌های تشکیلات، ولایت فقیه، جریان‌شناسی استان و جریان‌شناسی اغتشاشات اخیر در اردوی حیات طبیه واحد ارومیه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه، سید کاظم یکانی معاون فرهنگی و دانشجویی واحد در حاشیه اردوی حیات طیبه با توجه به شرکت 70 نفر از اعضای شورای مرکزی کانون های فرهنگی و تشکل‌های دانشجویی در این اردو اظهار کرد: این اردو ویژه فعالان تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی استان‌ آذربایجان‌غربی است.
وی تصریح کرد: اعضای بسیج دانشجویی، دبیران و اعضای تشکل های سیاسی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی، مدیران مسئول، سردبیران و نویسندگان نشریات دانشجویی نیز در این اردوی سه روزه شرکت کرده‌اند.
رئیس شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی افزود: در این سه روز کارگاه های تشکیلات، ولایت فقیه، جریان شناسی استان و جریان شناسی اغتشاشات برگزار می شود و از برنامه های فرهنگی می توان به اکران فیلم و مسابقات ورزشی و جلسات هم اندیشی اشاره کرد.
معاون فرهنگی دانشجویی واحد ارومیه هدف از برگزاری این اردو را آشنایی با سرفصل های جریان شناسی ایران و استان و بحث کارگاه های مهارتی تشکیلاتی و مسابقات فرهنگی و ورزشی که مهمترین آنان استعداد سنجی و استعداد یابی برای گسترش شبکه تشکل های اسلامی دانشگاه و ارتقای تفکر دینی، روحیه پرسشگری، تعمیق و آگاهی‌های معرفتی و سیاسی دانشجویان و تبیین مطالبات مقام معظم رهبری در عرصه دانشگاه به ویژه در حوزه کرسی‌های آزاداندیشی، اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم و بصیرت اعلام کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1056505

وب گردی

وب گردی