محیط دانشگاه برای اجرای نمایش به من جسارت داد

دانش‌آموخته دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل به دانشجویان پیشنهاد و توصیه می‌کند با توجه به علاقه خود در انجمن‌ها و کانون‌های مختلف عضو شده و در کنار تحصیل با فعالیت‌های فرهنگی، علمی و هنری مسیر زندگی خود را پیدا کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد اردبیل، دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در طول فعالیت پر افتخار خود خاستگاه بسیاری از افراد موفق بوده است که در این دانشگاه بالیده و پرورش یافتند. افرادی که هم‌اینک بر مسند های مهمی تکیه زده‌ و خاطرات حضور در این واحد را به شیرینی یاد می‌کنند. اکنون نیز در گوشه و کنار این دانشگاه، دانشجویان در حال فعالیت های علمی هنری و فرهنگی می باشند و چه بسا در سال‌های نه چندان دور زمامدار امور مهمی خواهند شد.

شروین شعبان زاده، دانش آموخته ای که در دی‌ماه جاری از جرگه دانشجویان خارج و وارد جامعه سربازان شد، از جمله افرادی است که به گفته خود در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل رشد یافته و با برگزاری بیش از ۱۲۰ برنامه مشوقی برای سایر دانشجویان بوده است.

شعبان زاده در گفتگویی دوستانه خود را اینگونه معرفی می‌کند: متولد تالش و فارغ التحصیل رشته علوم آزمایشگاهی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل هستم. در طول این ۴ سال برنامه‌های متعددی که اغلب آنها شاد و هنری بوده است را اجرا کرده ام.

وی در خصوص نحوه شروع فعالیت‌های خود در این دانشگاه گفت: در سال ۹۴ و با چهار نفر قدم های اولیه تشکیل کانون بازیگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل را برداشتیم و اکنون ۳۷۰ نفر عضو داریم که ۶۰ نفر آنها کاملاً فعال می‌باشند. به مرور سایر دانشگاه‌ها نیز از این کار الگوبرداری کرده و کانون‌هایی با همین نام راه اندازی کردند که البته با آنها نیز در ارتباط هستیم.

شعبان زاده در خصوص حمایت دانشگاه از فعالیت‌های هنری گفت: فعالیت‌های من قبل از دانشگاه محدود به تالش بود. اما بستر مناسب دانشگاه، حمایت و تشویق هایی که در این محیط مقدس وجود داشت باعث شد تا برنامه های بزرگی را در شهرها و دانشگاه‌های مختلف برگزار کنیم. فعالیت‌هایی که افتخارات زیادی را برای ما به دنبال داشت مثل ملاقات با دکتر ولایتی، ملاقات با معاون فناوری رئیس‌جمهور و از همه مهمتر ملاقات و حضور در برنامه دیدار با رهبر معظم انقلاب بود.

وی در خصوص فعالیت‌های غیر درسی در دانشگاه گفت: دانشگاه تکه‌ای از جامعه و بهترین فرصت برای شناخت توانایی‌های خود است. جبران اشتباه در بیرون از دانشگاه بسیار سخت است. اما در دانشگاه‌ با توجه به محیط خوبی که وجود دارد اشتباه قابل جبران و یک فرصت عالی برای تامین زندگی است، لذا معتقدم نباید صرفاً به خاطر درس وارد دانشگاه شد.

این دانش‌آموخته واحد اردبیل انگیزه خود از تداوم اجرای برنامه‌های هنری را چنین بیان کرد: هر اجرایی که بر روی صحنه انجام می‌شد و هر لبخندی که بر صورت تماشاگران می‌نشست به زندگی ما رنگ می داد و خستگی را از تن ما خارج می‌کرد. از طرفی باعث پیشرفت ما می‌شد، لذا ما خودمان را مدیون دانشجویان دانشگاه و مردم اردبیل دانسته و برای ادای دین و انجام وظیفه هم که شده برنامه‌های خودمان را ادامه می‌دادیم. البته ناگفته نماند که این فعالیت‌ها برای ما درآمد هم داشت و تقریبا می‌توانستیم شهریه خود را تامین کنیم.

دانش‌آموخته هنرمند واحد اردبیل ادامه داد: اکنون و پس از اجرای بیش از یکصد و بیست برنامه افتخار می‌کنم که در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل تحصیل کرده ام. چراکه احساس می‌کنم روح من صیقل یافته و آماده ورود به جامعه هستم. به دانشجویان پیشنهاد می‌کنم با توجه به علاقه خود در انجمن ها و کانون های مختلف عضو شده و در کنار تحصیل با فعالیت‌های علمی و هنری مسیر زندگی خود را پیدا کنند وگرنه پس از فارغ التحصیلی پشیمان خواهند شد.حضور در کار گروهی اعتماد به نفس را افزایش داده و خانواده هم متوجه آن خواهند شد و در صورت تداوم خیال آنها نیز راحت خواهد شد.

کد خبر: 1056516

وب گردی

وب گردی