برنامه‌های دانشگاه آزاد برای حسابرسی و شفافیت مالی در هزینه‌ها

همایش سراسری خزانه‌داران و حسابرسان هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در هتل فرهیختگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدعلی حسینی خزانه دار و حسابرس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در همایش سراسری خزانه داران و حسابرسان هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دکتر طهرانچی و دکتر ولایتی تاکیدات زیادی بر لزوم انضباط مالی دارند و به همین دلیل، تمامی حسابرسان باید توجه ویژه ای بر این حوزه داشته باشند.

وی افزود: حسابرسان و خزانه‌داران باید در ارائه گزارش های خود دقت عمل و جدیت داشته باشند و وظایف خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.

خزانه‌دار و حسابرس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: اگر برای هزینه های واحدها بودجه‌ای در نظر گرفته نشده باشد و‌ در ردیف بودجه نیامده باشد، حسابرس و خزانه‌داران نباید پولی بدهند.

حسینی با اشاره به دقت نظر رئیس هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی بر ارائه گزارشات حسابرسی گفت: دکتر ولایتی تقریبا هر دو هفته یک بار گزارش‌های حسابرسی واحدهای دانشگاه آزاد را پیگیری می کنند که در چه مرحله ای قرار دارد؛ وی همواره بر رعایت مسائل مالی و حسابرسی تاکید دارند تا خدشه ای به این حوزه وارد نشود.

خزانه‌دار و حسابرس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم که تمامی مشکلات این حوزه حل شود تا به بهترین شکل بتوانیم خدمت رسانی کنیم؛ وظایف حوزه حسابرسی بسیار مهم و خطیر است و حسابرسان باید دقت عمل لازم را در فعالیت‌های خود داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056568

وب گردی

وب گردی