صدای سخن عشق در فرهنگسرای ابن سینا پیچید

نمایشگاه خوشنویسی « صدای سخن عشق » به همراه رونمایی از اثر جدید استاد امیرخانی و معرفی جدیدترین مرکب سنتی ایرانی با نام مرکب « امیران » جمعه 6 دی ماه در نگارخانه ابوعلی سینا افتتاح می شود.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز،« صدای سخن عشق» عنوان نمایشگاه خوشنویسی گروهی از اساتید انجمن خوشنویسان،مانند رسول مرادی، مجید طالبی، مجتبی سبزه، علی انصاری، بی بی زهره رئیس الساداتی، محمدحسین رضایی و دیگر اساتید مطرح است که همراه با رونمایی از اثر جدید نستعلیق "استاد امیرخانی" برگزار می شود.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که جمعه 6 دی ساعت 15 تا 16:30 با حضور بزرگان هنر خوشنویسی برگزار خواهد شد علاوه بر استاد غلامحسین امیرخانی، دکتر « مستکین » معاون فرهنگی یونسکو و رئیس انجمن حافظ نیز سخنرانی می کند. همچنین در این مراسم « مرکب امیران » که جدیدترین مرکب سنتی ایرانی فرآوری شده توسط امیر سلطانپور است، معرفی می شود.

علاقمندان می توانند برای بازدید از آثار همه روزه از ساعت 9 تا 13 و 14 تا 19 به فرهنگسرای ابن سینا واقع در شهرک قدس ابتدای ایران زمین شمالی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88366366 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056604

وب گردی

وب گردی