مطالبات دانشگاه از بنیاد شهید به صورت استانی پیگیری می‌شود

معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اشاره به بخشنامه ارسالی از سوی سازمان مرکزی دانشگاه گفت: از این پس مطالبات دانشگاه باید از بنیاد شهید به صورت استانی پیگیری شود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد شهرکرد، جلسه ستاد شاهد دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با حضور هیات رئیسه دانشگاه، مدیر کل بنیاد شهید استان چهارمحال و بختیاری و سایر اعضا در سالن جلسات دفتر ریاست دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد، ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این جلسه، سربلندی، عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را مدیون رشادت ها و ایثار شهدای گرانقدر و ایثارگران دانست و خواستار توجه بیشتر به امور دانشجویان شاهد در زمینه های مختلف شد.

ابراهیم رحیمی در خصوص مطالبات دانشگاه هم گفت: ضمن حفظ احترام جایگاه دانشجویان شاهد، ضروری است این مساله به صورت جدی پیگیری شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری هم با تبریک انتصاب رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی استان، از دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به دلیل همکاری و تعامل سازنده با بنیاد شهید به خصوص بحث مطالبات تشکر و قدردانی کرد.

فریبرز نجفی افزود: مساله مطالبات بنیاد شهید یک مساله کشوری است که متاسفانه به دلیل مشکلات دولت گریبانگیر دانشگاهها و بنیاد شهید شده است.

وی گفت: تا کنون در خصوص چگونگی پرداخت بدهی های بنیاد شهید مکاتبات متعددی بابنیاد شهید تهران شده و در صورت اخذ مجوز های لازم این مساله باتعامل دانشگاه و بنیاد شهید حل خواهد شد.

حسین جعفری معاون توسعه و مدیریت منابع انسانی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هم در این دیدار با اشاره به بخشنامه ارسالی از سوی سازمان مرکزی دانشگاه گفت: از این پس مطالبات دانشگاه باید از بنیاد شهید به صورت استانی پیگیری شود.

دکتر محمد خسروی دبیر هیات امنای استان هم با اشاره به تفاهم نامه دانشگاه و بنیاد شهید ولزوم اجرای آن و نیز اشاره به مشکلات مالی دانشگاه از مسئولین بنیاد شهید خواهان پیگیری جدی تر امور شد.

در ادامه سایر اعضا نیز از جمله معاون آموزشی و معاون پژوهشی دانشگاه و معاون فرهنگی بنیاد شهید نقطه نظرات خود را در خصوص مسایل علمی پژوهشی و فرهنگی عنوان کردند.

تقدیر و تجلیل از دانشجویان ممتاز درسی و فرهنگی بر اساس معدل و رزومه علمی، هماهنگی با بنیاد شهید در خصوص برگزاری اردوهای زیارتی مشهد مقدس و قم ویژه فعالین فرهنگی و ممتاز علمی به صورت مشترک با دانشگاه و بنیاد شهید از جمله مهمترین مصوبات این نشست بود.

در پایان جلسه خانم رئیسی دبیر ستاد شاهد دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد هم ضمن تشکر از اعضا، گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه ایثار و شهادت را بیان کرد.

کد خبر: 1056605

وب گردی

وب گردی