Huawei Mate X2 در راه است

هواوی می‌خواهد یک گوشی جدید تاشو معرفی کند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، عرضه مدل Mate X، اولین گوشی تاشوی هواوی که در ماه فوریه سال جاری معرفی شد، مشابه Galaxy Fold، بیش از 6 ماه به تعویق افتاد. اگرچه این تلفن در حال حاضر در بازار موجود است اما در منطقه بسیار محدودی عرضه شد.

به همین دلیل ، غول فناوری چینی در سال 2020 برای جبران خطا و جلب رضایت کاربران، دو گوشی تاشوی جدید معرفی خواهد کرد. یکی از آنها Mate Xs است که جزئیات آن قبلاً به اشتراک گذاشته شد و دیگری Mate X2 است.

در مورد ویژگی‌های هواوی میت X2 چه می‌توان گفت؟

گوشی جدید دارای پردازنده قوی تر و طراحی لولا و صفحه نمایش بهتری نسبت Mate Xs بوده و در واقع نسخه به‌روز شده Mate X است. این گوشی هیجان انگیز که انتظار می رود در ماه فوریه یا مارس معرفی شود Huawei Mate X2 نام دارد.

هواوی تلفن جدید تاشوی خود را در سه ماهه سوم سال 2020 معرفی خواهد کرد. Mate X2 که قدرت خود را از پردازنده سری Kirin 1000 دریافت می‌کند در رویداد IFA 2020 معرفی خواهد شد. طراحی Mate X2 بسیار شبیه Galaxy Fold است.

این بدان معنی است که گوشی به سمت داخل تا خواهد شد، نه بیرون. همچنین یک صفحه کوچک برای دیدن اعلان ها و سلفی گرفتن وجود خواهد داشت. با ترکیب همه این جزئیات، به راحتی می‌توان گفت که Mate X2 یک گوشی با صفحه نمایش بین 6.5 و 6.9 اینچ خواهد بود.

به این ترتیب‌، گوشی در حالت تاشو فضای کمتری را به خود اختصاص می‌دهد و راحت‌تر در جیب قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056643

وب گردی

وب گردی