اتومبیل‌های تسلا جذاب‌تر می‌شوند!

«تسلا» برای سرگرم کردن هرچه بیشتر رانندگان، امکانات جدیدی به اتومبیل‌های خود اضافه کرد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، صفحه نمایش لمسی بزرگ در اتومبیل‌های «تسلا» تنها به ارائه کنترل های مربوط به خودرو محدود نمی شود. این غول اتومبیل های الکتریکی برای لذتبخش‌تر کردن سیستم سرگرمی داخل اتومبیل، اخیراً بازی هایی نیز به این سیستم اضافه کرده است.

شما می توانید با استفاده از صفحه لمسی تسلا بازی های مختلفی را انجام دهید. جزئیاتی که این بازی ها را برای دارندگان اتومبیل ها سرگرم کننده تر می کند این است که می توانید با استفاده از فرمان ماشین نیز بازی کنید.

در پاسخ به سؤالی که در رویداد E3 2019 در لس آنجلس در ماه ژوئن پرسیده شد، ایلان ماسک خبر خوبی اعلام کرد مبنی بر این که وسایل نقلیه تسلا از یوتیوب پشتیبانی خواهند کرد. از YouTube هنوز خبری نشده؛ اما می توانید آهنگ بسازید.

در به‌روزرسانی اخیر تسلا یک برنامه Trax برای ایجاد آهنگ های خاص مشاهده شده است. سازهای محبوب مانند Roland TR-808 در این برنامه گنجانده شده است.

با استفاده از صفحه لمسی می توانید این ملودی ها را بسازید. اگرچه در حال حاضر ذخیره کردن آنها روی دستگاه های دیگر امکان‌پذیر نیست، حداقل می توانید این آهنگ ها را برای دوستان خود در داخل اتومبیل پخش کنید. به این ترتیب ، تسلا باعث می شود رانندگان هنگام رانندگی هم زمان مطلوبی داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056660

وب گردی

وب گردی