مجوز راه اندازی رشته مکاترونیک در آموزشکده سما نجف آباد صادر شد

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما نجف‌آباد گفت: هنرستان فنی و حرفه ای سما نجف آباد، اولین هنرستان غیردولتی در کشور است که موفق به اخذ مجوز راه اندازی رشته مکاترونیک شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد نجف آباد، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با تبریک کسب عنوان برترین واحد دانشگاهی کشور در هفتمین جشنواره سراسری فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی توسط واحد نجف آباد، گفت: این واحد دانشگاهی با ۹ اثر منتخب، حائز بالاترین امتیاز در جشنواره سراسری فرهیختگان شناخته شد و از این عناوین، رتبه های مدیر برتر و اختراع دانش آموزی برتر توسط مجموعه سمای نجف آباد کسب شده است.

وی مرکز آموزشی و فرهنگی سما نجف آباد را جزو افتخارات شهرستان و استان برشمرد و افزود: باید با حرکت در مسیر توسعه کمی و کیفی، شاهد رشد و اعتلای بیش از پیش این مجموعه باشیم.

رئیس شورای نظارت و هماهنگی سما نجف آباد با قدردانی از حمایت و پشتیبانی مسئولین استان و شهرستان از مجموعه سما نجف آباد ابراز امیدواری کرد این همدلی و همراهی بیش از گذشته ادامه پیدا کند.

معاون آموزش های عمومی و مهارتی سما نجف‌آباد نیز ضمن تبریک موفقیت های کسب شده اخیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و مجموعه سما تاکید کرد: وظیفه همه ما پاسداری از زحمات و دستاوردهایی است که موجبات پیشرفت جامعه و کشور را فراهم می آورد.

شهلا روزبهانی به روند کاهش آمار پذیرش دانشجو در آموزشکده های فنی و حرفه ای سما با توجه به تغییر در سیستم آموزشی آموزش و پرورش اشاره کرد و خواستار توجه جدی و چاره اندیشی درباره این مسئله شد.

وی افزود: افزایش و تنوع رشته های کاربردی در آموزشکده فنی و حرفه ای سما نجف آباد از جمله راهکارهایی است که در این خصوص پیش بینی شده و در دستور کار این معاونت قرار دارد.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سما نجف‌آباد با تاکید بر استفاده از ظرفیت مطلوب و امکانات مناسب کارگاهی و آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد گفت: مطابق برنامه ریزی های صورت گرفته، سال آینده حداقل 6 رشته جدید تحصیلی به این مجموعه اضافه خواهد شد.

رئیس اداره فنی و حرفه ای و کاردانش اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به امکانات مطلوب دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، رشته تربیت بدنی و مکاترونیک را از جمله رشته‌های خاص راه اندازی شده در هنرستان فنی و حرفه ای سما نجف آباد برشمرد و افزود: این هنرستان، اولین هنرستان غیردولتی در کشور است که موفق به اخذ مجوز راه اندازی رشته مکاترونیک شده است.

پیمان شاهپوری بازدید کارشناسان وزارت خانه آموزش و پرورش و صدور مجوز راه اندازی رشته های تربیت بدنی و مکاترونیک را نشان از وجود پتانسیل و زیرساخت‌های لازم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد و مجموعه سما برشمرد و بر لزوم بهره مندی بیش از پیش از این امکانات تاکید کرد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1056668

وب گردی

وب گردی