افتخار آفرینی تیم بتن دانشجویی واحد ایلام برای چهارمین سال متوالی/ مقام اول سازه بتن و مقام سوم کارایی ملات

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: تیم بتن دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام برای چهارمین سال متوالی در کشور افتخار افرینی کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد ایلام، محمد میرزایی حیدری رئیس دانشگاه آزاد استان ایلام در خصوص افتخارآفرینی دانشجویان واحد ایلام در مسابقات ملی بتن گفت: در بیست و دومین دوره این مسابقات که چهارم و پنجم دیماه در دانشگاه شهید بهشتی تهران و زیر نظر مرکز علمی تخصصی انجمن بتن آمریکا (aci) و مرکز تحقیقات بتن(متب)برگزار شد تیم دانشجویی واحد ایلام همچون سال های گذشته برای استان و دانشگاه آزاد اسلامی افتخار آفرینی کرد.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات که با حضور اکثر دانشگاه های کشور برگزار شد تیم بتن دانشجویی واحد ایلام توانست مقام اول سازه بتن مکعبی و مقام سوم کارایی بتن را به دست بیاورد.

میرزایی ضمن تبریک به اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ایلام برای این افتخار آفرینی اضافه کرد: اعضای تیم بتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام متشکل از میلاد کوخایی، محمد حسین بابایی و فرشید عزیزنژاد با سرپرستی علی نصرتی از اعضای هیات علمی گروه عمران واحد ایلام در این مسابقات شرکت کردند.

رئیس واحد ایلام تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام با داشتن آزمایشگاه ها و کارگاه های پیشرفته در حوزه های مختلف ماوایی برای محققین و پژوهشگران و به ویژه دانشجویان و اساتید است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1056751

وب گردی

وب گردی