دفاع 3 دقیقه‌ای دانشجویان دانشگاه تهران از پایان‌نامه‌ها!

مراسم اختتامیه «چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع 3 دقیقه‌ای پایان‌نامه» در تالار کمال دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دفتر ارتباطات و امور رسانه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، مجید سرسنگی در مراسم اختتامیه «چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع 3 دقیقه‌ای پایان‌نامه» در تالار کمال دانشکده ادبیات دانشگاه تهران ضمن تشکر از برگزاری اینگونه مسابقات برای تقویت نحوه بیان دانشجویان و مدیریت زمان در جلسه دفاع، اظهار کرد: دانشجو با شرکت در این مسابقات می‌آموزد که محصول چند سال زحمت خود را فقط در چند دقیقه ارائه دهد و این موضوع بسیار ارزشمند است.

وی با اشاره به اینکه حوزه فعالیت‌های علمی می‌تواند ضمناً به حوزه فرهنگی تبدیل شود، گفت: همانطور که انجمن‌های علمی دانشجویی در کنار کار علمی، فعالیت‌های فرهنگی نیز انجام می‌دهند، برگزاری چنین مسابقاتی می‌تواند منشأ اتفاقات فرهنگی خوبی در دانشگاه باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران ضمن امیدواری نسبت به افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در «مسابقات ملی دفاع 3 دقیقه‌ای پایان‌نامه» گفت: چنانچه این حرکت استمرار داشته باشد، قطعاً در سال‌های آینده شاهد رشد حضور دانشجویان علاقمند به حضور در این رویداد خواهیم بود.

سرسنگی پیشنهاداتی را درباره نحوه برگزاری «مسابقات ملی دفاع 3 دقیقه‌ای پایان‌نامه» در سال های آتی ارائه داد و تصریح کرد: می‌توان با هماهنگی، «مسابقات ملی دفاع 3 دقیقه‌ای پایان‌نامه» را گسترش داد. می‌شود قبل از برگزاری مسابقات ملی، مسابقاتی را به‌صورت دانشکده‌ای برگزار و سپس نفرات برتر این مسابقات را به رخداد اصلی و ملی اعزام کرد. همچنین خوب است که بتوانیم این مسابقه را به رخدادی بین فرهنگی تبدیل کرده و از دانشجویان دیگر کشورهای دنیا برای شرکت در آن دعوت کنیم.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه تهران اهمیت شایان توجهی برای فعالیت‌های دانشجویی متصور است، افزود: به‌طور متوسط در سال حدود 400 برنامه دانشجویی در رشته‌ها و سطوح مختلف برگزار می‌کنیم، این موضوع نشانگر توان بالای دانشجویان این دانشگاه و ظرفیت‌های علمی و فرهنگی چشمگیر آنها دارد. امیدواریم سال آینده و با بهبود نسبی شرایط مالی بتوانیم با کمک دانشجویان، همچنان بر کمیت و کیفیت این برنامه‌ها بیفزاییم.

در پایان مراسم با حضور مجید سرسنگی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران از سه نفر برگزیده «چهارمین دوره مسابقات ملی دفاع 3 دقیقه‌ای پایان‌نامه» در دانشگاه تهران از رادمان رسولی مهربانی، بهزاد برهان و عباس اولیا اردکانی به ترتیب به‌عنوان نفرات اول تا سوم تقدیر شد.

همچنین از داوران این دوره از مسابقات در دانشگاه تهران؛ سعید فرزانه، صالح رحیمی و فاطمه دهقانی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056775

وب گردی

وب گردی