توسعه پژوهش‌های کاربردی با توجه به شرایط اقلیمی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در ادامه‌ بازدیدهای خود از واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی  در نشست صمیمانه با کارکنان و اعضای هیأت علمی واحد تفرش حضور یافت. 

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش، حسین کلانتری رئیس دانشگاه آزاد استان مرکزی در نشست با اعضای هیئت علمی واحد تفرش گفت‌: با توجه به شرایط موجود و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی مناسب، همچنین شرایط خاص اقلیمی شهرستان، باید به مسائل دانشجویان توجه کرده و در جهت حفظ و ارتقاء سطح رضایتمندی دانشجویان تلاش کنیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در خصوص شرایط جدید دانشگاه و لزوم بر حرکت از دانشگاه صرفا آموزش محور به سمت دانشگاه کارآفرین با تکیه بر حل مشکلات جامعه، تاکید کرد.
کلانتری با تشریح وضعیت بودجه سال مالی جاری استان اظهار کرد: همه همکاران اعم از هیات علمی و کارمند باید در حوزه فعالیت های درآمد زا اهتمام ویژه داشته باشند. معتقدم فقط با عزم و تلاش عمومی و مشارکت حداکثری همه جامعه دانشگاهی امکان عبور از شرایط دشوار کنونی امکان پذیر خواهد بود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اراک و استان مرکزی همچنین با حضور در دفتر ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد تفرش با ابراهیمی فر شهردار و محمدصادق سعدی نماینده شورای اسلامی شهرستان تفرش دیدار کرد.
وی در این دیدار با تکیه بر مزایای عمومی توسعه دانشگاه و تبعات مثبت اقتصادی و اجتماعی آن به خصوص در شهرستان هایی مثل تفرش خواستار همراهی و مساعدت مسئولان شهرستان و استفاده از ظرفیت های بومی موجود در راستای توسعه دانشگاه شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056814

وب گردی

وب گردی