حماسه ۹ دی ثابت کرد مردم پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند‌

اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در بیانیه‌ای اعلام کردند خلق یوم‌الله ۹ دی به همگان ثابت کرد نظام اسلامی برای مردم است و مردم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در آستانه فرار رسیدن یوم‌الله ۹ دی با صدور بیانیه‌ای منتشر کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: مقام معظم رهبری می‌فرمایند «۹ دی نمونه‌ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت؛ یعنی مردم احساس وظیفه دینی کردند و دنبال این وظیفه، عمل صالحِ خودشان را انجام دادند. عمل صالح این بود که توی خیابان بیایند، نشان بدهند، بگویند مردم ایران اینند.» تاریخ ۴۰ ساله انقلاب اسلامی فراز و نشیب‌های بسیاری دارد که در تمام نقاط حساس آن حضور مردم مؤمن و انقلابی کشور راهگشای مشکلات بوده است و با همراهی نظام و رهبری توانسته‌اند از آن مرحله و آزمون الهی نیز عبور کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حوادث سال ۱۳۸۸ از ذهن ملت شریف ایران فراموش نخواهد شد؛ چراکه به‌عینه دیدند دشمنان قسم‌خورده‌شان چگونه حضور حماسی ملت پای صندوق‌های رأی را با بهانه و دروغ به حاشیه بردند. از دشمنان ۴۰ ساله این مردم انتظاری نمی‌رفت؛ اما دست‌نشانده‌های وطن‌فروشی که ملت و کشور خود را چه ارزان فروختند و فکر می‌کردند با حمایت شیطان بزرگ و روباه پیر و پول‌های سعودی و صهیونیستی می‌توانند ایمان و اعتقادات ملت را از آنها بگیرند. بازی از طرف وطن‌فروشان شروع شد. خود را برنده انتخابات اعلام کردند و از آن سو اعلام شد اگر غیر از این باشد تقلب است، آری این‌ها پازل‌های از پیش تعیین شده‌ای برای آسیب وارد کردن به اقتدار و امنیت نظام اسلامی بود که سرانجامی جز رسوایی خائنان نداشت.

دانشجویان در این بیانیه عنوان کردند: اقدامات خائنانه، اغتشاشات در کشور و آسیب به اموال عمومی و از آن بالاتر توهین به اعتقادات مذهبی و عزاداری‌های مردم برای حضرت سیدالشهدا (ع) خون ملت انقلابی را به جوش آورد و حماسه دیگری از سوی مردم خلق شد. حضور ملت شریف ایران و خلق یوم‌الله ۹ دی به همگان ثابت کرد نظام اسلامی برای مردم است و مردم پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و فرموده‌های امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای (مدظلعه العالی) ایستاده‌اند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: حضور مسئولان در صحنه و توجه ویژه به دغدغه‌های مردم شریف ایران و تلاش برای افزایش کارآمدی دولت، مجلس و قوه قضائیه با مدیریت جهادی لازم و ضروری است. توجه به معیشت مردم و رفع نگرانی‌ها نسبت به آینده از جمله مهم‌ترین وظایف مسئولان است که متأسفانه از آن غفلت شده است. در این بین؛ اما مطرح شدن دوباره و چندباره لوایح استعماری بعد از شکست برجام و اثبات چندین باره اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، غفلت‌هایی است که اگر جلوی آن گرفته نشود ترکمنچای‌های دیگری را رقم خواهد زد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی ایران اسلامی ضمن دعوت از مردم برای حضور باشکوه در این راهپیمایی به مردم شریف کشورمان اطمینان داده در کنار مردم ایستاده و مطالبه حقوق و پیگیری مشکلات را وظیفه اصلی خود دانسته که با همراهی مردم و مطالبه مداوم از مسئولان محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056831

وب گردی

وب گردی