انقلاب اسلامی با حماسه نهم دی جانی دوباره گرفت

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی دامغان گفت: انقلاب در مسیر حرکت خود نیازمند قدرت‌افزایی است و حماسه نهم دی ماه، جانی دوباره برای این انقلاب مردمی بود.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، نعمت اله نعمتی در جلسه شورای فرهنگی صبح امروز واحد دامغان با پاسداشت 9 دی، روز بصیرت و آگاهی انقلابی و حماسه مردمی در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با رهبری و ولایت، گفت: حماسه نهم دی ماه و حضور عاشوراییان ایران اسلامی و مردم ولایتمدار و حماسه‌آفرین در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطف و برگی زرنویس به شوکت و شکوه ایرانی شعورمند و انقلابی شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی در مسیر رشد و تعالی خود نیازمند قدرت‌افزایی و بازخوانی توانمندی‌های بالقوه خود است و این حماسه ملی، جانی دوباره برای انقلاب اسلامی و خط بطلان بر تمام باورهای دشمنان قسم خورده ایران اسلامی بود زیرا 9 دی، نماد خودباوری ملی و ولایی و عزّت، استقلال و بصیرت مردمی ملت همیشه پیروز ایران اسلامی است. مردم ولایتمدار ثابت کردند که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و با فریاد برآمده از عمق جان، اعلام کردند اگر دشمن در برابر دین و آیین و رهبری و اصول متعالی انقلاب اسلامی بایستد با تمام قدرت و قوت با آنها مواجه خواهند شد.

رییس شورای فرهنگی واحد دامغان با تاکید به حضور پرشور در تجمع این روز تاریخی در امام‌زادگان دامغان و مشارکت در جمع مردم انقلابی اظهار کرد: با برنامه‌های ساختاری و جلسات آگاهی‌بخش در تبیین ریشه‌های 9 دی و برپایی کرسی آزاداندیشی در دانشگاه، تلاش می‌شود تا باور انقلابی مردم، دشمن شناسی و ولایت پذیری به عنوان عناصر اصلی بصیرت‌افزایی در کلام استادان مطرح شود؛ زیرا 9 دی نه تنها تاریخ است بلکه قدرت تاریخ‌سازی در اندیشه انقلابی افراد دارد و باید از ارزش‌های معنوی و ماندگار یوم الله 9 دی، غافل نشد و باور داشت که مردم ولایتمدار ایران هر گاه در مسیر تعالی نظام، گام برداشتند؛ دشمن تا فاصله‌های معناداری عقب‌نشینی کرد.

عضو هیات علمی گروه تربیت بدنی واحد دامغان، ادامه داد: انقلاب، رهبری و مردم ایران، همواره در تیررس خشم صهیونیسم و استکبار و نوچه‌های منطقه‌ای ایشان بوده‌اند و این گروه دغل‌کار همیشه توام با خشم، تفکر براندازی را در ذهن خود مرور کرده است ولی غافل از آنکه این مردم از نسل عاشورا هستند و در بعد ملی، اسطوره‌ای چون آرش دارند که به همّت و پویایی، تیر بر کمان غیرت خواهند گذارد و چشم فتنه را کور خواهند ساخت.

نعمتی از اعضا شورای فرهنگی خواست؛ برنامه‌های مربوط به بصیرت‌افزایی دینی و انقلابی را مطابق توصیه‌های سازمانی و منطبق با مراسم و جلسات دامغان طراحی کنند و با مرور ریشه‌های 9 دی ماه 88، زمینه آشنایی دانشجویان را در مباحث دشمن‌شناسی فراهم سازند.

سرپرست واحد دامغان تاکید کرد: رهبر انقلاب اسلامی، برجسته‌ترین رهبر دینی و البته جهانی است که فتنه‌ها و آشوب‌ها را قبل از طراحی حرفه‌ای در پستوهای اجنبی و دشمنان این مردم، پیش‌بینی و اعلام می‌کنند که به این موهبت بزرگ نیز خدای را شاکریم و البته وظیفه ملی است تا با ولایتمداری و انقلابی بودن، صبور باشیم و از مرز فتنه‌ها به سلامت عبور کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056835

وب گردی

وب گردی