شاخص‌های اصیل را جایگزین لیست‌های تَکراری کنید

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی در بیانیه‌ای اعلام کرد اگر رأی‌دهی بر اساس شاخص‌های اصیل جای خود را به لیست‌های تَکراری و توصیه‌های منفعت‌اندیشان بدهد نتیجه‌ای جز آسیب به کشور و عقب‌ماندگی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی به مناسبت ۹ دی بیانیه‌ای منتشر کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: دشمنان قسم‌خورده جمهوری اسلامی ایران که با بهانه­ تقلبی واهی در سال 88، دست به آشوب زدند و همچون یزیدیان به ‌پایکوبی و شادی در کف خیابان‌ها پرداختند. آنها با آتش زدن بیرق حسین بن علی (ع) کینه­ دیرینه­ خود را به اسلام و جمهوری اسلامی نشان دادند و با شعار «مرگ بر اصل ولایت فقیه» لبخند رضایت را بر لبان دشمنان این مرز و بوم گذاشتند. فتنه‌افروزی آنها بهانه‌­ای برای افزایش تحریم­ و فشارها بر ملت ایران شد. بار دیگر به لطف خدا و سفینة النجاة او در 9 دی 88 مردم بصیر و انقلابی برای پشتیبانی از نظام و لبیک به ندای رهبری در صحنه حاضر شدند تا مشتی محکم بر دهان استکبار بزنند و آرزوهای واهی شیطان بزرگ، یعنی آمریکا را به زباله­‌دان تاریخ بسپارند. این مردم غیور داغ ننگ خیانت و فتنه را تا ابد بر پیشانی عاملان داخلی و حامیان خارجی گذاشتند و باری دیگر تجلی آیه «یَدُ اللهِ فَوْقَ أَیْدِیهِمْ» شدند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: تنها راهی که ما را از فتنه­‌ها نجات خواهد داد گفتمان مقاومت است که امام خمینی (ره) پایه‌گذار آن است. گفتمان مقاومت به دلیل این‌که پایه­ آن قدرت درونی است، مانع از نفوذ دشمن و فتنه‌­افروزی در درون می‌شود. تجربه نشان داده هرچند مقاومت هزینه دارد؛ اما هزینه­ آن از سازش و تسلیم در مقابل استکبار کمتر است. امروز یکی از وظایف خود و همه‌ دلسوزان انقلاب اسلامی را تبیین گفتمان مقاومت در ابعاد مختلف می‌دانیم.

دانشجویان در این بیانیه عنوان کردند: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره) ضمن دعوت از همه‌ ملت ایران برای حضور در انتخابات، یکی از شاخص‌­های اصلی در انتخاب نمایندگان مجلس را میزان تعهد آن­ها به گفتمان مقاومت در شعار و عمل می‌داند. اگر فردی اصلح و انقلابی و با نگاهی به درون و تفکری مقاومت‌پیشه به مجلس راه پیدا کند، جلوی فشار و تهدید بیگانگان سر تسلیم فرود نمی‌آورد و می­‌تواند جامعه را اصلاح کند. باید متذکر شویم همان‌طور که در 9 دی 88 با خروش ملت بصیر ایران، چشم فتنه کور شد، بازهم این همبستگی آحاد ملت است که ما را در پیچ‌ و تاب فتنه­‌ها سربلند بیرون می­‌آورد، تحقق این همبستگی باید در صحنه­ انتخابات و انتخاب اصلح تجلی پیدا کند. مردم ایران بدانند که پیشرفت کشور از مسیر انتخاب صحیح مردم می‌گذرد و اگر رأی‌دهی بر اساس شاخص‌های اصیل جای خود را به لیست‌های تَکراری و توصیه‌های منفعت‌اندیشان بدهد نتیجه‌ای جز آسیب به کشور و عقب‌ماندگی ندارد.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: متأسفانه گفتمان مقاومت در دولت یازدهم به‌شدت کم‌رنگ شده و علیرغم عهدشکنی‌های مکرر اروپا و آمریکا، همچنان برخی از مسئولان واداده و خسته از مبارزه، از تجربه‌های گذشته درس نمی‌گیرند و کلید حل مشکلات را در مذاکره می‌بینند. ما دانشجویان ضمن اعلام اینکه هرگونه مذاکره با غرب در این زمان محکوم به شکست است، هرگونه زمزمه‌ مذاکره در این برهه حساس را مصداقی از خیانت به ملت ایران می‌دانیم.

در بخش انتهای این بیانیه آمده است: گفتمان مقاومت برخاسته از شور شعور است و بر اساس منطقی عقلانی و الهی بنا شده است. یکی از ابعاد این گفتمان، اقتصاد مقاومتی است و لازم است دولتمردان در تصمیم‌گیری‌های اقتصادی ازجمله لایحه بودجه،­ آن را محور کار خود قرار دهند. به دولت توصیه می‌شود به‌جای بستن دهان منتقدان و انتشار ابلاغیه‌های ممنوعیت نقد بودجه و عملکرد اقتصادی خود، از نظرات منتقدان برای رفع مشکلات مردم استفاده کنند. انجمن دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبایی (ره) ضمن گرامیداشت سالروز حماسه­ 9 دی که نقطه­ عطفی در مسیر جریان انقلاب و نمونه­ ولایت­‌پذیری بود، بار دیگر از مردم بصیر ایران دعوت می­‌کند تا تجدید بیعت خود را با امام جامعه اسلامی، با حضور در گردهمایی روز 9 دی و انتخابات پیش رو اعلام کنند و آرزوی شوم استکبار جهانی در برهم‌زدن اتحاد آحاد ملت را نیست و نابود کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056839

وب گردی

وب گردی