ارائه تخفیف 50 درصدی زمستانه به شبکه آزمایشگاهی

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در ادامه طرح‌های تخفیفاتی خدمات آزمایشگاهی، برای زمستان امسال هم طرح‌های تخفیفی در نظر گرفته است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف حمایت از تحقیق و پژوهش در جامعه علمی کشور، تخفیف‌های ویژه‌ای برای اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و دانش‌پژوهان، دانشجویان دکتری و محققان پسا دکتری، اعضای باشگاه مشتریان و دانشجویان کارشناسی ارشد سراسر کشور در نظر گرفته است.

در این طرح تخفیفاتی، 30 میلیون ریال اعتبار با 50 درصد تخفیف به اعضای هیات علمی سراسر کشور، 20 میلیون ریال اعتبار با 50 درصد تخفیف به دانشجویان دکتری و محققان پسا دکتری، 10میلیون ریال اعتبار با 20 درصد تخفیف به اعضای باشگاه مشتریان و 5 میلیون ریال اعتبار با 40 درصد تخفیف به دانشجویان کارشناسی ارشد سراسر کشور ارائه می‌شود.

تاکنون بیش از 550 مجموعه آزمایشگاهی عضو شبکه شده‌اند که بیش از 12 هزار دستگاه خود را در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌‌های راهبردی به اشتراک گذاشته‌اند. این آزمایشگاه‌ها در حال حاضر نزدیک به 52 هزار آزمون ارائه می‌کنند که در طول یک سال گذشته، دو میلیون و دویست‌هزار خدمت توسط این مراکز ارائه شده است. این خدمات به طیف وسیعی از مشتریان بخش دانشگاهی و صنعت ارائه شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056863

وب گردی

وب گردی