سرپرست دادسرای ویژه محجورین و امور سرپرستی معارفه شد

مراسم تکریم و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۲۵ (ویژه محجورین و امور سرپرستی) برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی وانقلاب تهران، جلسه تکریم و معارفه سرپرست دادسرای ناحیه ۲۵ تهران (ویژه محجورین و امور سرپرستی) روز گذشته برگزار شد.

در این جلسه، دادستان تهران با اشاره به اینکه خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیقی است که ممکن است نصیب هر کسی نشود، گفت: فرد باید قابلیت و اهلیت آن را داشته باشد تا بتواند در این امر مبارک نقش ایفا کند، چراکه این توفیقات شامل هر کسی نمی‌شود. روایات و احادیث متعددی مبنی بر گره گشایی از کار مردم وجود دارد و همکاران محترم همواره درمعرض آزمایش الهی قرار دارند. همکاران باید توجه داشته باشندکه هرکس از هر جا بریده می شود و مورد ظلم واقع میشود و تمام درها بر روی او بسته می شود، به قوه قضایه پناه می آورد.

علی القاصی در ادامه افزود: مردم با دوره جدید مدیریت حضرت آیت الله رئیسی امید بیشتری پیدا کرده و انتظار بیشتری از این قوه دارند پس شرایط فعلی خاص تر و ویژه تر است.از طرف دیگر با توجه به شرایط اقتصادی و فشارهای موجود هجمه هایی که از درون و بیرون نظام وارد می شود.با این حال پایه های این نظام خود مردم هستند و هرچه اعتماد مردم نسبت به صحت عملکرد مدیران بیشتر شود، پایه های نظام را محکم تر می کند.

وی افزود: یکی از محوری‌ترین دستگاه هایی که می تواند جلب رضایت عمومی نماید، دستگاه قضایی است. امروز همه ما در راستای پاسداری از نظام و حفظ ارزش ها که هزینه های زیادی برای آن شده و انسان های عزیز و با ارزشی با اهداء خون خود این نظام را پاسداری و به ما رسانده اند، مسئول هستیم. پس با خدمت و کارصادقانه و نگاه مهربانانه به مردم میتوان پاسخ اعتماد آنها را داد و خدمت درست و صحیح به مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهیم.

دادستان تهران گفت: حوزه فعالیت این دادسرا به کل تهران تسری دارد و برخی از پرونده ها ملی و حتی جنبه های فرا ملی دارد که بیانگر اهمیت فعالیت این دادسرا است. تصمیماتی که همکاران محترم ما می گیرند دارای بازتاب های گسترده ای است و این تصمیمات منشا و مبنای تصمیمات مهم دیگری نیز قرار می گیرد. همکاران همچنین باید روحیه همکاری و مطالبه گری نسبت به دستگاه های مرتبط نیز داشته باشند.

در ادامه القاصی از تلاش و زحمات آقای مددی در طول مدت سرپرستی دادسرای ناحیه ۲۵ تهران قدردانی و برای وی در سمت جدید آرزوی توفیق و بهروزی کرد.

گفتنی است کیان منش معاون دادستان تهران که پیش از این به عنوان معاون اجرای احکام و نظارت بر زندان دادسرای عمومی و انقلاب تهران انجام وظیفه می کرد به عنوان سرپرست جدید دادسرای ناحیه ۲۵ تهران معرفی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056871

وب گردی

وب گردی