عیدانه های رادیو آشوری و رادیو ارمنی به مناسبت سال نوی مسیحی

رادیو های ارمنی و آشوری معاونت برون مرزی صداوسیما، با ویژه برنامه عیدانه، شادی آغاز سال نوی میلادی را با مخاطبانش سهیم خواهند شد.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، به سنت هر ساله رادیو ارمنی، ویژه برنامه عیدانه این رادیو در ساعت 22:50 سه شنبه شب دهم دی مطابق با 31 دسامبر به وقت تهران آغاز خواهد شد.

در این ویژه برنامه عیدانه که تا ساعت 5:00 بامداد چهارشنبه ادامه خواهد داشت، فضای روحانی و فرح بخشی برای هموطنان ارمنی و همچنین مخاطبان رادیو ارمنی در ارمنستان و جهان فراهم می شود.

همکاران ، برنامه سازان و مجریان و گویندگان رادیو ارمنی در ویژه برنامه شب سال نوی میلادی با برنامه های رادیویی با موضوع سنت ها و ارزش های مربوط به ایام عید میلاد حضرت مسیح (ع) و اشعار و سرودهای متناسب با این ایام ، پیام های تبریک مخاطبان ارمنستانی، تماس های تلفنی مخاطبان ایرانی، پیام اسقف ارامنه آذربایجان و اصفهان، مصاحبه با اسقف اعظم خلیفه گری تهران و بخش های مفرح گوناگون، ساعات معنوی و شاد ورود به سال 2020 را با مخاطبان رادیو ارمنی همراه خواهند شد.

مصاحبه با نمایندگان ارامنه کشورمان در مجلس شورای اسلامی، مروری بر رویدادهای سال 2019 و تحولات پیش رو در سال 2020، برنامه زنگ ساعت حاوی گوشه هایی از جشن ها و آیین های سال نوی میلادی در کشورهای مختلف جهان و پخش اشعار و سرودهایی در وصف زمستان و سفیدی برف و نعمت های الهی از دیگر بخش های برنامه عیدانه رادیو ارمنی خواهد بود.

همچنین بخش های ویژه نمایش های رادیویی با موضوعات آموزنده و اخلاقی و دعا و نیایش نیز در ویژه برنامه عیدانه رادیو ارمنی پخش خواهد شد.

رادیو از طریق موج FM فرکانس 99/5 MHz و موج کوتاه 41 m فرکانس 7430 KHz و پخش زنده اینترنتی از طریق سایت متمرکز رادیوهای برون مرزی با آدرس https://parstoday.com/hy قابل دریافت است.

همچنین ویژه برنامه سال نوی رادیو آشوری برون مرزی در ساعت 23:15 سه شنبه شب دهم دی/ 31 دسامبر به وقت تهران آغاز خواهد شد. این ویژه برنامه 45 دقیقه ای با پیام های تبریک سال نو توسط اسقف کلیسای شرق آشور تهران و ارومیه و اسقف کلیسای کاتولیک ارومیه و سلماس آغاز شده و سپس با آیتم هایی نظیر شعر و سرود تبریک سال نو و چهار مصاحبه با کشیش های کلیساهای شرق آشور و کلیساهای انجیلی ارومیه و تهران قبل از آغاز سال 2020 میهمان خانه های شنوندگان وفادار رادیو آشوری خواهد بود.

مصاحبه با رئیس انجمن آشوریان ارومیه و حضور پررنگ مخاطبان آشوری زبان با پخش تماس های تلفنی از بخش های مهم برنامه عیدانه رادیو آشوری خواهد بود که گویندگی آن را ناتالی غشه خسرو و تهیه کنندگی آن را نینوس ورده به عهده خواهند داشت.

برنامه های رادیو آشوری از موج متوسط با فرکانس 936 کیلوهرتز برای مخاطبان ایران و شمال عراق پخش می شود.

آدرس سایت اینترنتی رادیو آشوری http://assyrian.irib.ir/ است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056882

وب گردی

وب گردی