ابنیه محدوده  منطقه 13بازسازی و بهسازی شد

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 13  از اجرای عملیات احداث ، بازسازی و بهسازی ساختمان های اداری و پروژه های ابنیه محدوده خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، معاونت فنی و عمرانی از ابتدای سال تا کنون، به موازات اجرای عملیات بازسازی و بهسازی معابر سواره رو و پیاده روها، احداث ، بازسازی و مرمت ساختمان های اداری منطقه و ابنیه را در اولویت کاری خود قرار داده است.
رضا جوان ، سرپرست معاونت فنی و عمرانی در خصوص بازسازی و بهسازی پروژه های ابنیه محدوده گفت : علاوه بر احداث سوله انبار و اجرای فونداسیون و نصب اسکلت آن در دوکوهه، نسبت به تکمیل عملیات عمرانی ساختمان اسکان کارگری سوله بازیافت و بهسازی و بازسازی درمانگاه شهرداری منطقه 13، ساختمان مجتمع کوثر ، ساختمان های اداری شهرداری و سرای محلات سطح منطقه اقدام شده است.


به گفته وی ، در این پروژه ها، علاوه بر عملیات سنگ کاری و کاشی کاری، تعمیر تاسیسات برقی و مکانیکی، ساختمان ها ی اداری و سرای محلات برای استفاده توانیابان و معلولان مناسب سازی شده است.
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 13 با اشاره به مناسب سازی سراهای محلات 13 گانه برای افراد دارای معلولیت گفت: سرای محله صفا در ناحیه یک به لحاظ آیتم مناسب سازی معلولان به کسب مقام اول در مناطق 22 گانه دست یافته است.


جوان گفت: با هدف ایجاد چشم انداز مطلوب و دلپذیر در معابر و میادین ، دو آبنما با فضاسازی مناسب و سازه هایی همخوان با شرایط محیطی در بوستان مهربانی و فلکه مادر احداث ، بازسازی و بهسازی شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056890

وب گردی

وب گردی