آزمایشگاه بافت شناسی واحد بروجرد افتتاح شد

استاندار لرستان در بازدید از کلینیک دندانپزشکی واحد بروجرد، آزمایشگاه همکار استاندارد "بافت شناسی" این واحد را افتتاح کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، موسی خادمی استاندار لرستان پس از بازدید از کلینیک دندانپزشکی این واحد گفت: آنچه که من امروز از این واحد دیدم برایم غیرقابل تصور بود. فکر نمی کردم مجموعه ای با این عظمت در سطح شهرستان و استان وجود داشته باشد.
استاندار لرستان افزود: از دیدن این امکانات بسیار خوشحال شدم. مجموعه بزرگی که 130 یونیت فعال دارد و تا 200 یونیت قابل گسترش است و با آزمایشگاههای مجهز، اساتید و دانشجویانی که دارند همه نشان دهنده ظرفیت بالای این واحد در حوزه تربیت متخصص است.
وی گفت: امیدوارم این امکانات به گسترش علوم و رشد دانش در کشور بیانجامد و به رفاه مردم استان، خصوصا اقشار کم درآمد کمک کند. چون هزینه های آن بسیار کمتر از بخش خصوصی است. که جا دارد از همه دست اندرکاران دانشگاه آزاد اسلامی تشکر کنم.
در این بازدید آزمایشگاه همکار استاندارد "بافت شناسی" نیز توسط استاندار افتتاح شد.
کلینیک دندانپزشکی دانشگاه آزاد بروجرد با ظرفیت 200 یونیت و پیشرفته ترین تجهیزات دندانپزشکی دارای بخشهای ترمیم، اندو، اطفال، پروتز ثابت و متحرک، ارتودنسی، جراحی، تشخیص، پریو و رادیولوژی فک و صورت با دستگاههای CBCT ، OPG، پری اپیکال و سیستم CAD-CAM و لیزر می‌باشد. این درمانگاه6700 متر مربعی بزرگترین کلینیک غرب کشور محسوب می شود. این درمانگاه در میدان مدرس و درساختمان معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد واقع شده است.

کد خبر: 1056895

وب گردی

وب گردی