هدف نهایی فتنه‌گران براندازی نظام اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: در سال 88، فتنه فضای کشور را مه‌آلود کرد و بسیاری از مردم در چنین شرایطی دچار تردید، نگرانی، اضطراب و تشویش شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی همدان، مرتضی قائمی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه عده ای از فتنه گران آگاهانه مردم به سوی آشوب سوق دادند، اظهار کرد: بسیاری از افراد به دلیل عدم اطلاع از نیت و برنامه فتنه سازان وارد این فضا شدند و کشور را با چالش جدی مواجه کردند.

وی افزود: این اقدامات بیرونی و درونی که از سوی فتنه گران، غربگراها و حامیان لیبرال آنها شکل گرفت، کشور را با مشکلاتی مواجه کرد تا اینکه با گذشت زمان و در طول چند ماه آگاهی مردم به تدریج بالا رفت و غبار تردید و ابهام فرو ریخت، بصیرت مردم افزوده شد و حقایق ذهن و ضمیر مردم را روشن کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان افزایش بصیرت مردم را عامل حضور آنها در نهم دی ماه 88 دانست و تصریح کرد: مردم در نهم دی با حضور گسترده و حماسی در خیابان ها، وفاداری خود را به اصل نظام ولایی و انقلاب اسلامی ابراز کرده و هرگونه فتنه و فتنه گری و فتنه گران و آثار مخرب آنها را در کشور محو کردند. توحیدمحوری و تکیه بر مردم، اساس نظام جمهوری اسلامی را شکل می دهد.

قائمی اصول اساسی حاکم بر نظام جمهوری اسلامی را توحیدمحوری، اتکا به مردم و مردم سالاری دانست و بیان کرد: مردم که خود را از نظام و نظام را از آن خود می دانند به میدان آمدند و از داشته ها و انقلاب خود دفاع کردند؛ بنابراین مردم در 9 دی، فتنه ها را یکجا خاموش کرده و با پشتیبانی از ولی فقیه و انقلاب اسلامی، چشم فتنه را کور کردند.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان، حضور مردم در صحنه را عامل دفع فتنه عنوان و خاطرنشان کرد: حضور بابصیرت و آگاهی مردم، عامل خاموشی فتنه و مردودی فتنه گری است. مسئله اصلی غربی ها و غرب گرایان به چالش کشیدن نظام و هدف نهایی شان براندازی است.

این استاد دانشگاه، مسئله اصلی غربی ها و غرب گرایان را به چالش کشیدن انقلاب اسلامی و هدف نهایی آنها را براندازی دانست و اضافه کرد: آنها با گذشت زمان و به تناسب جریاناتی که در کشور پیش می آید از محمل ها و فضاهای گوناگون نظیر انتخابات برای به چالش کشیدن انقلاب اسلامی استفاده می کنند.

قائمی خاطرنشان کرد: محمل ها و بسترهای مختلفی وجود دارد که عناصر غرب گرا برای به چالش کشیدن انقلاب به آن چنگ می زنند، در فضای گرانی از محمل اقتصاد استفاده می کنند، در مباحث فرهنگی با شعار آزادی جلو می‌آیند و گاهی مباحث اجتماعی را پیش کشیده و از آن سوءاستفاده کرده و کشور را با چالش مواجه می کنند.

وی در پایان گفت: آنچه که برای عناصر ضد انقلاب اصل است، برخورد با نظام و متوقف کردن رشد و توسعه انقلاب اسلامی است و مابقی مسائل شرایط و ابزارها و محمل هایی است که برای این منظور استفاده می کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056907

وب گردی

وب گردی