پیروی از آرمان‌های انقلاب رمز عبور از فتنه‌های تاریخ است

 انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیانیه‌ای اعلام کردتنها راه نجات کشور از حوادث و فتنه‌های زمان، بازگشت به شعارهای مردم مسلمان و آرمان‌های امام راحل در سال ۵۷ و پیروی از خط اصیل رهبری است.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مناسبت 9 دی بیانیه‌ای منتشر کرد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: ۲۲ خرداد ۸۸ یادآور عظمت و شکوه مردم‌سالاری دینی و یکی از برگ‌های درخشان پیوند اسلامیت و جمهوریت در تاریخ ۴۰ ساله جمهوری اسلامی ایران است. روز بعد این حماسه‌ ملی، دشمنان قسم‌خورده انقلاب و فریب‌خوردگان و خائنان داخلی نگذاشتند شیرینی این حماسه پابرجا بماند و با آوردن بهانه واهی تقلب در انتخابات (که هنوز بعد از گذشت یک دهه از آوردن ادله مشخص برای اثبات آن عاجزند) کام مردم را تلخ کرده و زمینه‌ساز هشن ماه آشوب، لشکرکشی خیابانی و ایجاد هزینه برای نظام و مردم شدند.

دانشجویان در این بیانیه عنوان کردند: دیری از خرداد ۸۸ نگذشته بود که حامیان فتنه سبز هم‌نوا با دولت غاصب صهیونیستی در روز قدس ۸۸ آرمان فلسطین را زیر پاگذاشته و چهره پلید و واقعی خود را آشکار کردند. وقاحت آنها تنها به همین مورد ختم نشد؛ جماعت آشوبگر، عاشورای ۸۸ دست به توهین و تعرض به مقدسات مردم مسلمان ایران زدند و حرمت عزای سیدالشهدا (ع) را با راه انداختن جشن و کارناوال شکستند؛ اما به لطف خدا و بصیرت مردم حاضر در صحنه، سه روز بعد از این واقعه در ۹ دی ۸۸ بار دیگر از این ملت بیدار و انقلابی سیلی خورده و از میدان تقابل با جمهوری اسلامی به‌در شدند. ۹ دی ۸۸ فتح‌الفتوحی مردمی در تاریخ جمهوری اسلامی بود که همانندی ندارد و به‌درستی روز بصیرت در تقویم ما نامیده شده است. این روز نشان می‌دهد تنها راه نجات کشور از حوادث و فتنه‌های زمان، بازگشت به شعارهای مردم مسلمان و آرمان‌های امام راحل در سال ۵۷ و پیروی از خط اصیل رهبری معظم است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در حال حاضر متأسفانه بعضی مدیران نالایق دولتی و نمایندگان مجلس حاصل تکرارهای مداوم که کارنامه عملکردی‌شان برای حل مشکلات مردم در چند سال گذشته با واژه آشنای تقریباً هیچ برابری می‌کند بدون پاسخگویی نسبت به عملکرد ضعیف‌شان، نه‌تنها در خط اصیل رهبری و آرمان‌های امام حرکت نمی‌کنند؛ بلکه با فراموش کردن خباثت‌ها و جنایات آمریکا و غربی‌ها در برابر جمهوری اسلامی و مردم، به دنبال اعتماد مجدد به دشمنان قسم‌خورده انقلاب این بار با بهانه پیوستن به لوایح چهارگانه FATF هستند.

در بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آمده است: آنها سعی دارند با پیوند زدن مسائل و مشکلات معیشتی مردم به تحریم‌های آمریکا علاوه بر آنکه نقش ناکارآمدی خود و دولت مستقر را در ایجاد فضای سخت معیشتی برای مردم به فراموشی بسپارند، زمینه را نیز برای حضور و سازش با آمریکا و دولت‌های غربی با پذیرش لوایح استعماری چهارگانه FATF فراهم کنند و گفتمان مقاومت را که برگرفته از گفتمان اصیل امام راحل، مقام معظم رهبری و قانون اساسی مورد تأیید مردم است را زیر پا بگذارند.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ضمن گرامی داشته ایام‌الله ۹دی بار دیگر از مردم بصیر و انقلابی دعوت می‌کند ضمن حضور در راهپیمایی بزرگداشت ۹ دی و نشان دادن بصیرت خود در پیروی از منویات مقام معظم رهبری، صف خود را از صف سازش‌کاران جدا کرده و مشتی بر دهان آمریکا و حامیان داخلی و خارجی‌اش بکوبند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056921

وب گردی

وب گردی