ملی‌پوش ورزش‌های الکترونیکی بورسیه دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل شد

دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از بورسیه ملی‌پوش ورزش‌های الکترونیکی که از بازی مقابل نماینده رژیم صهیونیستی امتناع ورزیده بود، خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد اردبیل، اسحاق رسولی در جلسه تجلیل از ملی‌پوش ورزش‌های الکترونیکی اظهار کرد: اکنون و پس از گذشت چند سال پرچم عزت ایران اسلامی توسط جوانان نسل سوم انقلاب برافراشته نگه‌داشته شده و افرادی مانند مهران احمدی با غلبه بر نفس و با تصمیم قاطعانه از عزت و شرف خود جانانه دفاع کرده و به ملت ایران نیز شرف داده و به نماد افتخار کشور تبدیل شده‌اند.

وی افزود: بسیار خوشحالیم که بین نسل جوان افرادی وجود دارند که نه‌تنها پیشنهاد پناهندگی در کشورهای غربی را رد کرده‌اند؛ بلکه در اوج بصیرت از منافع مادی مسابقه نیز دست کشیده و به اختیار خود از مسابقه با نماینده رژیم غاصب اسرائیل امتناع می‌کنند؛‌ بنابراین وی را یک سرمایه ارزشی، باشرف، باعزت و الگو برای نسل جدید می‌دانیم و دعوت کرده‌ایم که بورسیه دانشگاه شوند تا با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی ورزش‌های الکترونیکی را نیز به‌صورت حرفه‌ای ادامه دهند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اضافه کرد: برای هر فردی که در مسابقات بین‌المللی شرکت می‌کند از دست دادن سکوی قهرمانی بسیار سخت است؛ اما وقتی به‌دلیل دفاع از ملت مظلوم و در مقابل رژیم کثیف و کودک‌کش اتفاق می‌افتد، شیرینی خاصی دارد که باعث سربلندی و فخر ملت ایران شده به ملت مظلوم و مسلمان فلسطین روحیه می‌دهد.
رسولی گفت: ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) مسیر تاریخ را عوض کرد و با تداوم این انقلاب بصیرت و غیرت مثال‌زدنی در ملت ایران به وجود آمد که در تاریخ مشاهده نشده است.

کد خبر: 1056924

وب گردی

وب گردی