حضور عاشورایی مردم در حماسه ۹ دی فتنه‌گران را به زباله‌دان تاریخ فرستاد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین، پیشوا و قرچک گفت: مردم حماسه‌ساز حسینی با حضور عاشورایی خود مکر مکاران و فتنه‌گران را خنثی و به زباله‌دان تاریخ فرستادند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد ورامین، نشست بصیرتی با هدف تبیین حضور عاشورایی مردم حماسه‌ساز و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین روح‌الله باقری امام جمعه پیشوا، حسین عباسی فرماندار پیشوا، هادی ثمره جانشین فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله شمس ناتری رئیس دادگستری شهرستان پیشوا، احمد قمی رئیس شورای اسلامی شهر پیشوا برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین، پیشوا و قرچک در این نشست حماسه مردمی ۹ دی را ثمره بصیرت مردمانی دانست که نشان دادند برای پاسداشت از آرمان‌های شهدا و بیعت با خلف صالح امام خمینی(ره) محکم و استوار ایستاده‌اند.

حامد زارعی، حماسه ۹ دی را نقطه عطف و برگ زرین انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: مردم حماسه‌ساز حسینی با حضور عاشورایی خود مکر مکاران و فتنه‌گران را خنثی و به زباله‌دان تاریخ فرستادند.

عضو سازمان بسیج استادان کشور، الهام گرفتن این قیام از نهضت حسینی را از جمله برجستگی‌های مؤثر این روز برشمرد و ادامه داد: حماسه ۹ دی نشان داد که جایگاه حسین بن علی (ع) در قلب و دل این مردم ریشه دوانده و دشمنان بدانند تابلوی ماندگار عاشورا در این مملکت پایین کشیدنی نبوده و تجربه عاشورا تکرار نخواهد شد.

وی مطرح کرد: پایان دادن به قرائت‌های انحرافی از خط امام خمینی(ره) و نبرد هشت ماهه‌ای که برخی آن را از نبرد هشت ساله جنگ تحمیلی دشوارتر می‌دانند را از نتایج بصیرت مردم در حماسه ۹ دی برشمرد و خاطرنشان کرد: با وجود بمباران رسانه‌ای و بی‌وقفه دشمنان این حماسه رخ‌نمایی کرد و به تعبیر حضرت آقا در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد.

حضور مردم موجب تضمین انقلاب اسلامی است

امام جمعه پیشوا نیز عنوان کرد: ۹ دی یعنی حضور مردم، هرکجا که مردم پشتیبان نظام بودند نظام اسلامی موفق بوده که این امر از صدر اسلام در فتنه‌های مختلف وجود داشته و امری هویداست.

باقری، حضور مردم را موجب تضمین انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: دوره کنونی کشور دوره مهمی است و حضور مردم در صحنه به معنی امنیت کشور، مبارزه با فساد و تداوم راه شهداست.

بیمه شدن انقلاب اسلامی با مشارکت مردم تحقق می‌یابد

فرماندار شهرستان پیشوا نیز حماسه ۹ دی (روز بصیرت و پیوند امت با ولایت) را متعلق به آحاد مردم بصیر دانست و گفت: باید به معنای واقعی یک فرد انقلابی باشیم تا از خط رهبری و ولایت عقب نمانیم.

عباسی یادآور شد: در این روز مردم با هر تفکر و نگرشی برای پاسداشت از حریم ولایت حضور داشته و خواهند داشت.

وی متذکر شد: در سال جاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش داریم و بر این باوریم که بیمه شدن انقلاب اسلامی با مشارکت ویژه مردم در این رویداد مهم محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056926

وب گردی

وب گردی