بسیج دانشگاه آزاد اسلامی در بیانیه گام دوم پیشگام شده است

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بسیج دانشگاه آزاد اسلامی در مقوله بیانیه گام دوم پیشگام شده است. دبیرخانه و کانون‌های تبیین این بیانیه راه‌اندازی شده تا جنبش‌های استادی در راستای تحقق این اهداف فعال شوند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدمحمود هاشمی رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز در همایش «دانشگاه و فتنه‌های دیروز، امروز، فردا» که در مجتمع حضرت ولیعصر(عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب درحال برگزاری است، اظهار کرد: 9 دی از یوم الله های انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود و بزرگداشت چنین روزی به‌منظور تکریم جانفشانی های حامیان انقلاب در آن فتنه عظیم، ضروری است.

وی افزود: فتنه هم ریشه در گذشته دارد و هم چشم در آینده دارد. فتنه‌های گوناگونی در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده ولی با مدیریت انقلابی که در دستگاه قضایی مستقر شده همه این فتنه‌انگیزی ها قضاوت خواهد شد.

رئیس بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه دانشگاه امروز به نگین جریان انقلابی در آموزش عالی کشور تبدیل شده است، گفت: این دانشگاه زمانی امید جریان‌های غربگرا بود ولی اکنون اینگونه نیست و انقلاب به مولود خود می‌بالد.

وی در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: مجلس جمهوری اسلامی باید تراز انقلاب اسلامی باشد تا در ادامه هم دولت جوان انقلابی به روی کار بیاید و پرچم دار انقلاب باشد.

هاشمی عنوان کرد: بسیج دانشگاه آزاد اسلامی در مقوله بیانیه گام دوم پیشگام شده است. دبیرخانه و کانون‌های تبیین این بیانیه راه‌اندازی شده تا جنبش‌های استادی در راستای تحقق پیشران ها فعال شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056927

وب گردی

وب گردی