ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل جدید دانشجو

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: مسئولیت‌پذیری در قبال انقلاب و تبیین دستاوردهای آن به نسل جدید دانشجو ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیدمحمودرضا آقامیری صبح امروز در همایش «دانشگاه و فتنه‌های دیروز، امروز، فردا» که در مجتمع حضرت ولیعصر(عج) دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب درحال برگزاری است، اظهار کرد: امروز باید بررسی شود که نقش ما در فتنه 88 چه بوده است و بعد از فتنه چه اقدامی کرده‌ایم و چه تعداد از جوانان جذب شده‌اند.

وی افزود: اکنون باید ببینیم برای ارائه چهره پاک انقلاب چه کار کرده‌ایم و ملت ایران چه تصویری از مدیران و کشور دارند. براساس آمارها 38 درصد محتوای تولیدی منافقین در فضای مجازی از داخل کشور تزریق می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران گفت: باید بررسی کنیم تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در رسانه‌های ملی تا چه میزانی محقق شده و موفقیت‌های چهل ساله انقلاب تا چه حدی در جامعه ارائه شده است. در این کشور چهار دهه مجاهدت اتفاق افتاده که باید بزرگ داشته شود.

آقامیری عنوان کرد: قبل از انقلاب اسلامی دانشگاه‌ها و دانشگاهیان مورد تحقیر غرب قرار گرفته بودند، امروز اقتدار دانشگاهیان ما از اقتدار انقلاب و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: مسئولیت‌پذیری در قبال انقلاب و تبیین دستاوردهای آن به نسل جدید دانشجو ضرورت دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056930

وب گردی

وب گردی