حمایت ۱۲ میلیون تومانی از پایان‌نامه‌های دکتری

رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام از حمایت مالی پایان‌نامه‌های دانشجویی خبر داد و گفت: برای پایان‌نامه‌های دکتری تا 12 میلیون و برای پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد تا 6‌میلیون حمایت مالی در نظر گرفته شده است.

احسان نوراللهی رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره نحوه حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی گفت: از پایان‌نامه‌های دانشجویان دوره‌ تحصیلات تکمیلی که بر اساس اولویت‌ها و چالش‌های شرکت پالایش گاز باشد حمایت می‌کنیم؛ این حمایت‌ها هم در قالب حمایت‌های مالی و هم معنوی است. اولویت های پژوهشی شرکت پالایش گاز ایران به صورت سالانه تعریف شده و روی سایت بارگذاری می شود. دانشجویان می توانند پایان نامه‌های خود را بر اساس این اولویت های پژوهشی انتخاب کنند.

نوراللهی گفت: این حمایت‌ها در قالب یک قرارداد با دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام است؛ برای پایان‌نامه‌های دکتری تا 12 میلیون و برای پایان نامه‌های کارشناسی ارشد تا 6 میلیون حمایت مالی خواهیم کرد.

او همچنین تاکید کرد: بازدیدهای دانشجویی از شرکت پالایش گاز ایلام برای آشنایی از نحوه کار در دستور کار است اظهار کرد: همچنین دوره‌های کارآموزی نیز برای مهارت آموزی دانشجویان برگزار می‌کنیم تا دانشجویان با حضور در این دوره ها مهارت های لازم را کسب کرده و برای ورود به بازار کار آماده شوند.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام در خصوص تفاهم نامه با دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام نیز گفت: یک تفاهم نامه کلی در حوزه علمی و پژوهشی با دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام منعقد شد؛ این تفاهم‌نامه به منظور گسترش همکاری‌های بین صنعت و دانشگاه منعقد و قرار است از توان و ظرفیت علمی و پژوهشی و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی و پایشگاه گاز استفاده شود.

به گفته او توسعه پژوهش‌های کاربردی، استفاده بهینه از امکانات، استعدادها و ظرفیت‌های طرفین، رفع نیازهای پژوهشی و تحقیقاتی، مشارکت موثر استادان و پژوهشگران دانشگاهی در طرح ‌های تحقیقاتی و پژوهشی پالایشگاه و... از مهم ترین مواردی است که در این تفاهم نامه بر آن تاکید شده است.

نوراللهی همچنین از استقرار دفتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام خبر داد و گفت: به منظور تسهیل ارتباط استادان و دانشجویان با صنعت، دفتری در دانشگاه آزاد ایلام راه‌اندازی شد؛ همچنین جلسات هم اندیشی در قالب کمیته‌های تخصصی با حضور استادان دانشگاه آزاد برگزار شده تا رونق تولید تسهیل شود.

رئیس پژوهش و فناوری شرکت پالایش گاز ایلام در پایان گفت: تاکنون از 30 پایان‌نامه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام حمایت مالی انجام شده است و به دنبال این هستیم این حمایت‌ها را گسترش دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056943

وب گردی

وب گردی