استادان بسیجی باید فکر و عملکرد جهانی داشته باشند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز: استادان بسیجی باید فکر و عملکرد جهانی داشته باشند و شایسته است که در این راستا بخش بین الملل بسیج اساتید فعالیت خود را مضاعف کنند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد کرج، محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در نشست معرفت افزایی استادان استان البرز ویژه گرامیداشت 9دی که در سالن اجتماعات شهید مطهری این دانشگاه و با حضور بیش از 200 نفر از استادان بسیجی استان البرز برگزار شد،9 دی را روز بیعت مجدد با ولایت و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی برشمرد.

رئیس واحد کرج با افتخار به اینکه از بدو تشکیل بسیج اساتید در واحد کرج، عضویت این نهاد مقدس را داشته است؛ اظهار داشت: بسیج اساتید راه طولانی و اهداف بلندی در پیش رو دارد و در کنار بسیج دانشجویی و کارکنان و با اهدافی فراتر و افقی گسترده تر گام بر می دارد.

وی با معرفی استادان بسیجی به عنوان فرماندهان جنگ نرم تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در طی مسیر خود در جهان گسترش یافته و برای تحقق هرچه بیشتر صدور انقلاب به جهان، بسیج اساتید باید فراتر از منطقه، شهر، استان و کشور بیاندیشند.

برهانی فر تاکید کرد: استادان بسیجی باید فکر و عملکرد جهانی داشته باشند و شایسته است که در این راستا بخش بین الملل بسیج اساتید فعالیت خود را مضاعف کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز در پایان سخنانش ابراز امیدواری کرد: اجتماع کیفی و اثر گذار بسیج اساتید، اهدافی فراتر از آنچه تا کنون به دست آمده را با برنامه ریزی دقیق و تعهد فزاینده محقق کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056945

وب گردی

وب گردی