حضور دانش آموزان در مراسم ۹ دی با بلوغ و بصیرت سیاسی 

10سال می گذرد از روزی که امت هوشیار و شهید پرور ایران اسلامی در درکی که از لحظه‌ها داشتند برخاستند و حماسه ای ساختند از جنس بصیرت و معرفت و آگاهی. آن هشت ماه دفاع مقدسی که در سال 88 به جام زهر بدل نشد و با حماسه 9 دی رنگی جاودان از حمیّت و غیرت انقلابی گرفت و در تاریخ بیداری امت مسلمان ایران ثبت شد. 

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، متن بیانیه اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به مناسبت9 دی به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

و مکروا و مکر الله والله خیرالماکرین

حضور اقشار مختلف مردم از پیر و جوان و زن و مرد از کارگر و کارمند و کاسب و بازاری و معلم و دانش آموز که همه در کنار هم در میدان انقلاب در تهران و در همه میعادگاه های کشور کاری کردند کارستان و با نام اباعبدالله از محرم او دفاع کردند و انقلاب حسینی را دوباره یاری نمودند.

در این میان حضور دانش آموزان نقش ویژه‌ای داشت و توانست بلوغی در بصیرت سیاسی برایشان به ارمغان بیاورد.
امروز و در آستانه 9 دی 1398 و در شرایطی که دشمن در خواب بی تعبیر فتح آرمانهای انقلاب است تا بتواند به اهداف خود برسد دست به فعالیت های گسترده اقتصادی و رسانه ای و امنیتی زده است و ملت مبارز ایران را تحت شدیدترین فشارهای اقتصادی و رسانه ای و امنیتی قرار داده است.

حوادث آبان ماه جاری به همراه برخی ناملایمات سیاسی در سطح جناحهای سیاسی، دانش اموزان بصیر عضو انجمن های اسلامی را بر آن داشته تا 9 دی 1398 را روزی مهم و جریان ساز در سالهای اخیر بداند و همگان را به بصیرت و معرفت در برابر حوادث بوجود آمده دعوت کند.

امروز حضور در جبهه های مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و رسانه ای فرصتی است نا دشمن را حتی از خواب بی تعبیر خود بیدار سازیم و در جنگهای متعددی که بر ما تحمیل نموده است پیروز بیرون آییم همانگونه که مولای و رهبر ما فرموده است که پیروزی در حوزه امنیت و سایر حوزه ها به پیروزی جنگ اقتصاد نیز منجر خواهد شد.

امید است در گام دوم انقلاب اسلامی و با تبلور شور و شعور انقلابی در 9 دی ماه 1398 خط بطلانی بر خیال خام دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی بکشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1056956

وب گردی

وب گردی